Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tenaamstelling is maart, niet april.Die Omega: " Ik verkoop hem, omdat hij plaats mag maken voor een Quattroporte. "
Ja ja, net 6 dagen geleden geïmporteerd.....
Heerlijk die jaren '90 gekleurde bekleding op de Terios. In die tijd waren er zoveel van dit soort gekke patronen en typische kleuren.Deze vond ik vooral leuk vanwege de stickers![]()
Daihatsu Terios Benzine [SB-ZP-16] | AutoTrack
Kies voor deze Daihatsu uit 1997 met 107.165km. voor € 4.450. Gratis de autohistorie van deze Daihatsu Terios inzien? Check AutoTrack!www.autotrack.nl
![]()
Eigenlijk is de andere kant nog leuker.
![]()
Toen vrouwen nog tevreden waren met een Daihatsu…Doet me denken aan André Hazes. Hij kocht er toen eentje voor Rachel. Die goeie ouwe tijd..
Die is gerestaureerd en overgespoten, ze zijn alleen de remtrommels vergeten. Sinaasappelhuid in de lak en imitatie onderdelen onder de motorkap, ook het kleppendeksel heeft niet de originele kleur. Doe gerust maar een ton bij de kilometerstand
Nou inderdaad! Dat had ik nog niet eens gezien.Dat is 1 van de eerste Opel Astra's, van 1991.![]()
Dan kan hij toch ook veel buiten hebben stilgestaan.Met 94000km in 33 jaar klopt dat ook wel.
Dat kan inderdaad, maar zo ziet hij er niet uit.Dan kan hij toch ook veel buiten hebben stilgestaan.![]()
Dat is dus wat ik bedoel: de lage km-stand is niet de enige factor.Dat kan inderdaad, maar zo ziet hij er niet uit.
Zeker liefhebber van dit model, jarenlang als oude daily gebruikt. Heerlijke auto en by far de beste oude auto die ik ooit had (ook Volvo en Alfa gehad). Wel vind ik de parkeersensoren en het grote scherm in het dashboard storend op dit exemplaar. Maar daar zal ze niet minder om rijden!Deze vond ik gaaf. Prijs lijkt niet te hoog. Liefhebbers hier?
![]()
![]()
Auto Bijlsma Auto verkoop in Surhuisterveen
www.autobijlsma.nl
Citroen XM 2.0i Turbo C.T.
€ 5.250,-
Eens, een klassieker, net als de Peugeot 406 coupe. Al is deze C70 nmm uitgevoerd in de minste kleur met de minste wielen. Had zelf een paar jaar een C70 T5 in Saffron met 18 inch Triton wielenBlijft mooi, een C70.
Dan nog zeggen dat er goed voor is gezorgd.Die Marbella staat nog op z'n originele banden. Tot eind 2024 van de 1e eigenaar geweest. Dat is wel zeldzaam.