Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

lancia-k-appa-kappa-2-4-20v-5-cilinder-46-365-km-verzamelstaat-occasion.jpg

volvo-480-1-7-s-inj-1-7-s-inj.jpg

fe9a5df4-8f29-49d0-80cf-db757b1ea8c4

6ecbff76-db5b-4966-b50c-6e2179060cd8

Mooi die Vauxhall Chevette, maar wel aardig aan de prijs. De Volvo 480 vind ik dan weer redelijk geprijsd, als die zo mooi is als die op de foto's lijkt. Fraaie kleur ook, net als het blauw op de Kappa. :)

6796_dc6fd818-a129-47a1-8fc2-b3470fb2b596-1-105-c.jpeg

large_1713777769294069.JPG

b4e316d2-12c4-4574-98d0-05728703b948

e29d6e1059bc4c143e8e90ec1588dc4ae217c647.jpeg

Die Peugeot: 30 jaar oud en 47.000 km = 1500 km per jaar, of dat goed is geweest voor alle techniek?
En dan de wegenbelasting incl. fijnstoftoeslag....minimaal €1.300/jr
Dan is €6.950 toch een hoop geld.

Mazda 323 van 1983:

Honda Accord van 1981:

Dat model Opel Vectra is inmiddels ook aardig zeldzaam aan het worden.
Ik zal wel haters krijgen, maar gelukkig maar.
Mijn herinnering aan die generatie Vectra is dat zo'n beetje elke concurrent uit die tijd fijner reed.
Maar vast leuk voor de "die hard" Opel liefhebber.

Dat is echt een bijzonder auto, kan me niet zo snel herinneren wanneer ik er 1 voor het laatst gezien heb.

Dat er geen prijzen bij staan is volgens mij omdat de handelaar eigenlijk ook geen idee heeft wat het waard is. Wachten op die gek die de hoofdprijs geeft.

Ik wil nog even reageren op de Mitsubishi Galant 2,4 EXe. Heb dat altijd een erg fraai model gevonden. En dit exemplaar is natuurlijk om door een ringetje te halen. Lijkt wel nieuw.

De tijd dat Mitsubishi een mooi line-up van modellen had. Is helaas al lange tijd geen sprake meer van.

Dat er geen prijzen bij staan is volgens mij omdat de handelaar eigenlijk ook geen idee heeft wat het waard is. Wachten op die gek die de hoofdprijs geeft.
Of hij wil ze niet verkopen maar wel in de bedrijfsvoorraad zetten ;) Iets fiscaals dacht ik. Dat deed Stipt ook toch?

Of hij wil ze niet verkopen maar wel in de bedrijfsvoorraad zetten ;) Iets fiscaals dacht ik. Dat deed Stipt ook toch?
Bij de Safrane Bi-Turbo staat verkocht en met deze R5 GTL wordt actief geadverteerd. Dus ik neem aan dat voor het juiste bedrag je vast wel iets uit hun collectie kan kopen.

Heurkens zomaar een "handelaar" noemen doet wat mij betreft geen recht aan de liefhebber die hier achter staat. Al jarenlang Renault dealer, Renault liefhebber en actief binnen de klassieke Renault wereld.
Deze auto's zijn niet goedkoop, en de ene zal hij iets makkelijker van de hand doen dan de andere maar ze zijn wel degelijk te koop. Er staan trouwens ook auto's die in consignatie te koop worden aangeboden, de Safrane BB was daar ook een voorbeeld van.

Heurkens zomaar een "handelaar" noemen doet wat mij betreft geen recht aan de liefhebber die hier achter staat. Al jarenlang Renault dealer, Renault liefhebber en actief binnen de klassieke Renault wereld.
Deze auto's zijn niet goedkoop, en de ene zal hij iets makkelijker van de hand doen dan de andere maar ze zijn wel degelijk te koop. Er staan trouwens ook auto's die in consignatie te koop worden aangeboden, de Safrane BB was daar ook een voorbeeld van.
Dat idee had ik zeker niet hij heeft echt parels staan.

Terug
Bovenaan