Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

We vinden die charade allemaal leuk, maar niemand die m koopt. Staat al best lang te koop. En het is ook veelzeggend dat je als verkoper van een origineel NL geleverde auto het kenteken 'blurt' en niet vermeldt.
Voor wie goed oplet is het kenteken gewoon leesbaar op een van de foto's.

Wel een ontzettend leuk en zeldzaam ding!
Is idd al eens vaker voorbij gekomen.
Kan me herinneren dat een medeforummer, met een heel scherp oog, uit foto 11 het kenteken had weten te ontcijferen.
GJ-50-HT.....?

Ik begrijp niet zo goed wat de reden is om het kenteken te verdoezelen? Imo wek je juist argwaan en kan je zo alles shoppen aan je foto waardoor niets waarneembaar/aannemelijk word. Misschien kan iemand uitleggen wat nu eigenlijk het motief is of kan zijn? Voor mij persoonlijk zou deze Frank Kennis al met 1-0 achter staan en zijn 'imago' terug moeten verdienen....

Zal te maken hebben dat je niet onverzekerd op, of zichtbaar vanaf, de openbare weg mag staan?
En dat is dan bij bijna alle autobedrijven niet, maar alleen bij dit bedrijf?
En dan inderdaad nog wel vervolgens het kenteken te herleiden op een van je foto's, maar niet ingeven bij je advertentiegegevens. Ik snap hem gewoon niet zo goed.
En het zou voor mij ook 1-0 achter betekenen voor de handelaar die de auto verkoopt.
Maar o.b.v. het kenteken blijkt de auto als sinds 2016 te wachten op nieuwe eigenaar.
Dat zal ook niet helpen met de algemene staat van kabels, leidingen, vierkante banden. Etc.

Lancia Dedra in een mooie kleur.
lancia-dedra-1-6-le-1-6-le.jpg

Pre-facelift Citroën Xantia. Interieur ziet er netjes uit.
citroen-xantia-1-8i-sx-1-8i-sx.jpg

Een andere Lancia Y(psilon) dan degene die de laatste tijd vaak voorbij kwam.
lancia-y-psilon-10-lx-i-e.jpg

Sympathieke Opel Kadett Life, zie je voor m'n gevoel weinig in donkerblauw.
opel-kadett-youngtimers-1-4i-life-met-nap-apk-2024.jpg

Wat een gaaf ding zo'n basis Lancia Delta! :D
lancia-delta-1-3-5-speed-1980-89000-km-nieuwstaat-uniek.jpg

Een fraaie auto zo deze Nissan Maxima. :)
nissan-maxima-qx-3-0-v6-se-goed-onderhouden-clima-elektrische-ramen-en-spiege.jpg

Nog zo'n leuk ding een Lada 2104, origineel Nederlands!
lada-2100-serie-2104-1-7i-2104-1-7i.jpg

Laatst bewerkt:
Een Lancia uit 1995 maar van modeljaar 2022, da's knap. Ook dat ie wegenbelastingvrij zou zijn...
Dat ie loopt en rijdt is dan mooi meegenomen, maar als een garage met Lancia op het pand er slechts €800 voor durft te vragen denk ik dan toch: doorlopen...
Een Kadett met gemiddeld 2.000 km/jr....:unsure:
Een Lada met roest en laswerk...

Ja maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoel meer dat de verkoper een Austin voor toch wel goed geld probeert te verkopen en niet de moeite neemt om ook maar één zinnetje er bij te vermelden over de auto. Helemaal niks.

Nog een Uno Lancia die minder krokant lijkt maar flink aan de prijs

Nee.
Maar ik heb meer vertrouwen in een garage die onder eigen naam handelt, met een brug; dan in een of andere vage handelaar in Apeldoorn. Het garandeert niets, maar het gevoel is in ieder geval een stuk beter.

Als ik dan de site bekijk, dan lijkt het of ze een groot aanbod occasions te koop hebben staan.
Ga je ze dan bekijken dan is meer dan de helft verkocht.

Een mooie E21 323i in zeldzame kleur en Kamei plastic voor en achter
De auto is uit 1979 en staat te koop voor € 29.995.

bmw-3-serie-323i-e21-topas-bruin.jpg

bmw-3-serie-323i-e21-topas-bruin.jpg

Een bijzonder gave Toyota Celica 1.6 GT
Volgens de verkoper nog origineel (en die Celica's roestten als de duivel, zoals bijna alle auto's uit die periode) en zo te zien met de snelle motor. Vraagprijs € 52.800 (!)

0-9218d95904cee735d53a6e018689df58.jpg

0-2d5c0ade9b14315d3da46821f7e74cc2.jpg

En tenslotte een auto voor mensen die geen Jaguar willen, maar wel iets dat er zeer sterk op lijkt:
Daimler Double Six
Deze is uit 1975 en staat te koop voor € 21.950

media.0061-1280w.jpg

media.0060-1280w.jpg

Een Saab 99 uit 1976 met slechts 5300 km, net over de grens in Aken:

481779a4-45cf-48e0-bc78-5cb5e9649b0d

4e46bb18-8a39-4399-9a3c-88779e4ab44d

opel-omega-2-5i-v6-gl-comfort-automaat-110dkm-clima-lm-inruil-mogelijk.jpg

Terug
Bovenaan