Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Ik zou niet gauw een Amerikaan kopen, maar wat een slee is die Impala! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En voor een Toyota is dit nog best een prima km. stand. Kan nog wel wat bij, maar misschien dat ik ‘m ook wel zou melden bij Toyota World. Zoveel zijn er niet meer, en deze lijkt nog best netjes.Worden handig..op benzine nog wel de stad in mogen straks, maar niet meer met dieselbus.
Typische advertentie. Youngtimer stempel erop, paar leuke foto's, verhaaltje erbij. Dus hoge prijs bij deze verantwoord! Zonder onderhoudshistorie notabene. Toch de heilige graal in Youngtimerland? Of is dat principe overboord? Vind de 205 een topper, daar niet van. Maar je kunt half Marktplaats op deze manier te koop zetten.![]()
Peugeot 205 1.1 Accent bwjr 1986 207.766 km <SURVIVOR!>
Puur karakter! Dat is waar deze Peugeot 205 Accent phase 1 uit 1986 voor staat.En het is een echte overlever. Vanaf 1989 heeft deze 205 doorgebracht binnen dezelfde familie. De schoonmoeder van de laatste eigenaar kocht de auto tweedehands in 1989 en reed hem tot 2009. Hierna nam de schoonzoon...tg-youngtimers.nl
![]()
![]()
≥ Fiat Panda 1.0 1000 Fire E2 1993 Zwart — Fiat — Marktplaats
Te koop: Fiat Panda 1993 – Unieke kans, museumstuk!Wij bieden aan: een Fiat Panda uit 1993 van de eerste eigenaar met slechts 18.000 kilometer NAP opwww.marktplaats.nl
Ik vind 2.950 euro voor een 205 inmiddels al geen extreem hoge prijs meer. De tijd dat die voor de helft daarvan of minder weggingen ligt helaas achter ons. En dat zie je bij steeds meer auto's uit deze bouwjaren (jaren '80). De spoeling van dit soort auto's wordt dunner en het aantal liefhebbers dat er eentje zoekt of koopt (omdat er mee opgegroeid zijn in hun jeugd) en die ze kunnen betalen groeit. Iets met vraag en aanbod i.c.m. prijs.Typische advertentie. Youngtimer stempel erop, paar leuke foto's, verhaaltje erbij. Dus hoge prijs bij deze verantwoord! Zonder onderhoudshistorie notabene. Toch de heilige graal in Youngtimerland? Of is dat principe overboord? Vind de 205 een topper, daar niet van. Maar je kunt half Marktplaats op deze manier te koop zetten.
Gek eigenlijk. Of is er wat mee? Ik zou het wel aandurven als ik een gezinsauto zocht! Al zit een jongere Golf IV Variant in dezelfde prijsklasse.
Moderator
Heb dan weliswaar geen Facebook, ik kon ’m toch zien! Geweldig ding. Marktplaats staat trouwens ook vol leuke BX-en op het moment van schrijven.Voor de Facebookers: een BX Break pre facelift!
Log into Facebook
Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.www.facebook.com
Helemaal eens, facelift lichtblauw, bijna net zo mooi als mijn Lancia ThemaDat is-ie eigenlijk al, ondanks de leeftijd. Je ziet ze nog maar weinig rijden en als je er een ziet is-ie vaak perfect onderhouden. Ik vind het ook een mooie, chique auto.
Moderator
Ik krijg het niet zo mooi gelinked:
![]()
≥ Lancia Y10 LX 1.1 selectronic | CVT | 70dkm NAP | — Oldtimers — Marktplaats
Lancia Y10 LX 1.1 selectronic | CVT | 70dkm NAP |Deze autobianchi y10 lx selectronic met CvT automaat begon zijn leven in 1991, en de eerste eigenaarwww.marktplaats.nl
Daarom nog maar een eigen foto![]()
![]()
Maar hopelijk vind ie snel een nieuw baasje!
Gaaf! De 17M Turnier had van origine de achterlichten in het dak maar dat was in veel exportlanden waaronder Nederland niet toegestaan. Daar werden dus deze omgebouwde bromfietskoplampen voor gebruikt.En een van bijzondere achterlichten voorziene Ford Taunus:
Heel vet erg mooie auto vind ikEen Subaru XT, lijkt me zeldzaam genoeg om over de grens te kijken:
Beetje vreemde uitvoering ook. Een TL met GTL-zijschilden, achteruitrijlichten en uitklapbare zijruiten? Misschien waren de specificaties voor de Italiaanse markt anders?oei, die wielen
Klopt. Een muisklik op de link en je hebt ze.Grote plaatjes zijn leuker.
Beetje vreemde uitvoering ook. Een TL met GTL-zijschilden, achteruitrijlichten en uitklapbare zijruiten? Misschien waren de specificaties voor de Italiaanse markt anders?
Tip: Google op Afbeeldingen op de titel van de Marktplaats-advertentie > Open de afbeelding op een nieuw tabblad > Kopieer de URL > Voeg de URL toe onder het Afbeelding-icoontje.Klopt. Een muisklik op de link en je hebt ze.
Ik heb nu alleen even mijn telefoon, en Marktplaats laat het kopiëren van foto’s niet zo makkelijk meer toe.
Doe ik vaak ook, maar werkt niet altijd. Daarnaast had ik nu mijn iPad ook niet. Met mij zijn er meer die gewoon de link plaatsen zonder extra foto, dus ik zie het probleem niet zo.Tip: Bij Marktplaats-advertenties Google ik de titel van de advertentie en dan de URL van de afbeelding kopiëren en hier invoegen onder het Afbeelding-icoontje.
Wow, komen hele mooie herinneringen boven bij het aanschouwen van deze groene Audi 100. Mijn 3e auto (na een Audi en een Fiat) in 1977 was een groene Audi 100LS uit 1970, ontzettend veel plezier mee (en in) gehad. Destijds voor 950,= gulden gekocht.