Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Grappig, een AM radio in die 323.
Bij aankoop van de mazda natuurlijk overgezet uit de oude wagen...

toyota-corolla-wagon-sportswagon-1-6-deluxe-automatic.jpg

mitsubishi-starion-2-0-turbo-ex-org-nl-ralliart.jpg

1920x1080.webp

Fantastisch de Corolla Wagon en Mitsubishi Starion. :D Een paar foto's van het interieur en de achterkant was bij de Corolla wel leuk geweest..

Er stond een tijdje terug een artikel over die Uno in Autoweek classics. Hij is niet in nieuwstaat en er is kleurverschil, maar hij is verder wel leuk natuurlijk.

Mooie W123’s worden duurder zo te zien. Het is jammer dat de Opel Vectra A niet belastingvrij lijkt te worden. De oudste exemplaren die ik in Europa kan vinden zijn van januari 1989. (Mooi bouwjaar hoor, niks mis mee. :p)

Ik ben zelf niet zo'n handelaar, maar als ik zulke prijzen zie gaat het soms ook wel kriebelen moet ik zeggen.

En dan zou ik er ook wel echt iets aan doen, beurtje, kleine reparaties, keer oppoetsen etc. Maar dan denk ik ook wel dat er 1500 uit te halen valt. Is toch wel makkelijk verdiend. Echt opkopen om een keer te wassen, en voor het 3 dubbele er op zetten vind ik wel weer een ding, dat vind ik eigenlijk geen stijl.

Maar als je voor 3-500 dat ding een beetje opknapt, en weer helemaal netjes hebt staan, en hem dan voor 1500 verkoopt heb je toch ook leuk verdiend, en dan vind ik ook dat je gewoon netjes handelt.

Laatst bewerkt:
mazda-626-van-particulier-1-6-glx.jpg

bmw-3-serie-320i-424km-airco-automaat.jpg

12cbb54b04bb24a584e9fe4586aae61e86fc67f2.jpeg

1920x1080.webp

Misschien leuk voor een van ons. Mooie 300ZX uit 1988

Nissan 300 ZX - 3.0 V6 2+2 Airco Org NL &(NAP) 1e Eigenaar Nieuwe APK Uniek Exemplaar
01-1988, Benzine, Automaat, Coupé, Zwart
€ 9.950
Nationale Auto Pas: de kilometerstand is gecontroleerd en logisch bevonden.

91.425 km

nissan-300-zx-3-0-v6-2-2-airco-org-nl-nap-1e-eigenaar-nieuwe-apk-uniek-exemplaar.jpg
Staat al een hele tijd te koop inderdaad.
Datum laatste tenaamstelling 10-11-2020

Ik zou dan toch altijd voor het model erop gaan, veel moderner en tijdlozer in mijn ogen.
nissan-300-zx-3-0-24v-v6-3-0-24v-v6.jpg

Nissan 300 ZX - 3.0-24V V6
Deze staat ook al sinds 2020 te koop trouwens, zal wel iets mee zijn dan..

Kan het eigenlijk niet goed zien. Maar is dat een gigantische roestplek op het scherm linksvoor, wat ook zo ver heen is dat er een gat in zit? (op de eerste foto) Dat voorspelt niet veel goeds.

Terug
Bovenaan