rzasa
Asfaltkampioen

Koop Oldtimer Daf occasions op AutoScout24
Vind jouw Oldtimer Daf occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien in mijlen dan?Er lijkt 284.108 km op de teller te staan.
Daf'jes zijn sowieso (nog) niet zo heel duur, zijn bijna allemaal onder de 10.000 euro.koopje?![]()
Koop Oldtimer Daf occasions op AutoScout24
Vind jouw Oldtimer Daf occasion op AutoScout24! ✓Zoek in Nederland en Europa. ✓Gratis autorapport.www.autoscout24.nl
Denk ik niet, het is een origineel in NL geleverde auto met Europese specificaties (en zelfs een Europese naam, in de VS was dit model er niet als Chrysler Saratoga) waar gewoon een kilometerteller in zit.Misschien in mijlen dan?
Moderator
Die Peugeot zag ik ook voorbij komen en vond ik zelf ook te duur om hier neer te zetten. De Cinquecento in die unieke kleur vind ik dan wel weer geweldig!Oef 20k voor een 605.
Die Nissan doet mij denken aan mijn oude Mazda 1300SL Coupe.
Moderator
Weet ik. Dit is ook alleen maar de link die ik geplaatst heb, verder geen losse foto.@Jay DoubleYou, je hoeft alleen maar de 83 aan het eind van de url van het minifotootje te veranderen in een 86 om er een grote van te maken.
Dat kan ook, maar toch bijzonder om dan in de showroom te koop te hebben staan.Is hij wel ingeruild? Volgens de advertentie heeft hij een tijd in de showroom gestaan.
Dat is het zeker en leuk dat hij bewaard is.Dat kan ook, maar toch bijzonder om dan in de showroom te koop te hebben staan.![]()
Of de eerste eigenaar van de E36 was blut toen de buitenkant nog aangekleed moest worden, of het interieur is er later in gezet. Heb deze combi nog nooit gezien.
Eerst geprobeerd zelf te verkopen en uiteindelijk dan toch maar (voor minder) ingeruild?Volgens mij stond die Multipla pas voor 1750 op MP.
Ik denk dat deze car forever in zijn showroom staat.Is die Concerto van goud? Wat een geld!
Misschien mag hij volgend jaar weer op Japan Classic Sunday staan.Ik denk dat deze car forever in zijn showroom staat.
Ik wilde eigenlijk dezelfde opmerking maken. Sommige verkopers lijken een museum te hebben…Ik denk dat deze car forever in zijn showroom staat.
Misschien mag hij volgend jaar weer op Japan Classic Sunday staan.
Eens, hele goede spuiter zou het wellicht lukken maar vast na paar keer proberen pas. En dan dure grap.Dat krijg je als je een deel overspuit, een flipflopkleur is nauwelijks te matchen.
Dat is heel lastig inderdaad. Wat dat betreft kun je dan misschien beter een Spider hebben, dat zijn denk ik auto’s die bij liefhebbers alleen met mooi weer buiten komen.Dat krijg je als je een deel overspuit, een flipflopkleur is nauwelijks te matchen.