Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AJ Schuurmans zei:Regenworm zei:D Elzinga zei:Geen geld toch eigenlijk, voor een zes jaar oude auto? Al zal hij ongetwijfeld nog wat verder afschrijven...
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/lada/m1931088412-betrouwbare-lada-kalina-2016-weinig-km-s
![]()
Die Kalina is van een forummer, jammer dat hij hem weg doet![]()
Dat is inderdaad mijn auto.![]()
Ik heb 'm te koop staan want heb het in mijn hoofd gehaald om voor mijn droomauto te gaan (een oude 2cv). Maar ik heb wel dubbele gevoelens. Sowieso de reacties die je op Marktplaats krijgt soms zijn om te huilen, en eigenlijk staat hij ook voor een spotprijs te koop ook.
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/mazda/m1926693886-mazda-323-1-3-hb-1985-grijs-overgangsregeling-oldtimer
![]()
MCW 84 zei:"Dank voor alle positieve reacties. Ik probeer deze zo spoedig als mogelijk te beantwoorden."
MCW 84 zei:Heeft ie geen achterlichten?
Ja natuurlijk mag je er legaal mee de weg op. Ik zou achterop een soort losse verlichtingsbalk hangen met moderne verlichting erop als ik er mee de weg op zou gaan. Het is ook gezien worden en laten zien wat je gaat doen ( afslaan / remmen)Nissan GTR R34 zei:Volgens mij zitten de achterlichten in de kentekenplaathouders.
Richtingaanwijzers beide aan de linkerkant, ook heel bijzonder. Weet dat een auto uit die tijd ook alleen aan de eisen hoeft te voldoen van de tijd, maar ik vraag me toch wel af of je hier legaal de weg mee op mag.
hobbes2cv zei:Ook lachen is : apk bij aflevering. Deze wagen hoeft helemaal niet meer voor de apk, maar even nakijken voordat je er weer actief mee de weg op gaat kan nooit kwaad natuurlijk.
MWH zei:Ik vraag me trouwens af wat die balk bij één van de pedalen doet.
Moderator
Frits79 zei:Volgens mij zit de balk niet bij de pedalen maar in het midden.
Jay DoubleYou zei:
Moderator
Woordenboek kent Punto niet ...Barri zei:Mooi rijtje Rzasa! Die Accord met zwarte bumpers, ik wist niet dat dat bestond.
Pinto vijfdeurs is ook bijzonder, zie en zag je niet vaak.
D Elzinga zei:De echt oude Twingootjes zie je zo onderhand niet vaak meer, valt me op. Nou gaan die inmiddels allemaal richting de 30 dus zo gek is dat niet, dit lijkt wel een leuk overgebleven exemplaar voor niet heel veel geld