Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Het kenteken weet ik helaas niet meer, maar zo’n Accord heeft mijn opa vroeger ook gehad. Heb wel een foto waar die op staat maar daar is het kenteken niet zichtbaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:Ik zie niet echt de gelijkenis met een saab 900.
En kan me ook niet iets van samenwerking ofzo herinneren tussen die twee
Zadelsnuiver zei:Ik vraag me af of 323tiCompact op vakantie is, hij heeft al een tijdje niets gepost?
Pietzoveel zei:Valt wel mee toch? Na 255k km? De bekleding was in die tijd niet echt super.
Dat is zeker niet bijzonder. Maar als je dit al onder nieuwstaat vind vallen wat heeft hij dan nog meer voor problemen.Carfanatic zei:een beetje instapschade na 40 jaar en 225dkm lijkt mij niet heel bijzonder.
Klassiekerrijder zei:Ach, behoefte aan vlot invoegen op de snelweg zal iets minder zijn geweest in die tijd.
Dat ook.Jay DoubleYou zei:Klassiekerrijder zei:Ach, behoefte aan vlot invoegen op de snelweg zal iets minder zijn geweest in die tijd.
Het was ver voor mijn tijd, maar ik kan me voorstellen dat als je hiermee kwam aanzetten dat iedereen voor je aan de kant ging.
Epicuri zei:2.628 kilogram, 12 cilinder en een kudde van 50 paarden! En vast geen Arabische Volbloeden.
Dat apparaat kwam nauwelijks van zijn plaats, mijn moeder draait er met haar rollatorretje rondjes omheen![]()
Dakloos zei:In die tijd was er nog geen snelweg en deed de V&D nog goede zaken.![]()
Rijksweg 12 tussen Voorburg en Zoetermeer dateert uit 1937 en was dus 2 jaar oud toen de Rolls-Royce op de wegen verscheen. Alleen had-ie waarschijnlijk dat hele stuk nodig om zijn topsnelheid te bereiken...Dakloos zei:In die tijd was er nog geen snelweg en deed de V&D nog goede zaken.![]()
In 1937 is de eerste snelweg geopend.Dakloos zei:In die tijd was er nog geen snelweg en deed de V&D nog goede zaken.![]()
Er zijn wat technische aanpassingen gedaan cilinderkop grote kleppen
Electrische brandstofpomp
Uitlaat van motorfiets gsx om het geluid normaal te krijgen na aanpassingen
Dit ding is echt snel
Klassiekerrijder zei:Rijksweg 12 tussen Voorburg en Zoetermeer dateert uit 1937 en was dus 2 jaar oud toen de Rolls-Royce op de wegen verscheen. Alleen had-ie waarschijnlijk dat hele stuk nodig om zijn topsnelheid te bereiken...Dakloos zei:In die tijd was er nog geen snelweg en deed de V&D nog goede zaken.![]()
Jay DoubleYou zei:Die groene accenten hoeven van mij ook niet zo.
Zadelsnuiver zei:Jay DoubleYou zei:Die groene accenten hoeven van mij ook niet zo.
Die hartjes neem je dan maar op de koop toe zeg maar![]()
Dan woon je in je auto, gelukkig zat hij wel in zijn eigen bubbelCarfanatic zei:in minder dan 3 jaar 340k rijden
![]()
https://www.autowereld.nl/peugeot/308-sw/1-5hdi-executive-panorama-navi-ecc-export-ex-bpm-36341868/details.html
Frits79 zei:Dan woon je in je auto, gelukkig zat hij wel in zijn eigen bubbelCarfanatic zei:in minder dan 3 jaar 340k rijden
![]()
https://www.autowereld.nl/peugeot/308-sw/1-5hdi-executive-panorama-navi-ecc-export-ex-bpm-36341868/details.html
Als toppunt ook nog het chassisnummer melden in de advertentie.FW Ta 183 Huckebein I zei:Frits79 zei:Dan woon je in je auto, gelukkig zat hij wel in zijn eigen bubbelCarfanatic zei:in minder dan 3 jaar 340k rijden
![]()
En dan nog 11k vragen ex BPM.....
Voor mijn begrip, wat is daar precies mis mee?Frits79 zei:Als toppunt ook nog het chassisnummer melden in de advertentie.