Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Je hebt weer leuk spul gevonden! Genieten!
323tiCompact zei:Barri zei:Je hebt weer leuk spul gevonden! Genieten!
Ik vind 't leuk om te speuren, en fijn dat het wordt gewaardeerd!![]()
W212 zei:Hier eender. Geniet met volle teugen van hetgeen er allemaal opgezocht wordt. Veel jeugdsentiment enzo.
Het speurwerk wordt zeer gewaardeerd, dank!!
Wouter82 zei:^^ Die Starlet lijkt mij in alle opzichten fijner dan een Aygo...
Ziet er goed uit en staat hier vlakbij! Het is dat ik het niet over mijn hart zou kunnen verkrijgen hem aan de straat te laten staan, maar anders...323tiCompact zei:
MX6 zei:
Moderator
Barri zei:Die Scorpio is er zelfs eentje van de laatste facelift, met de roostertjes naast de lampen in de bumper. Daar zijn er niet veel van!
Moderator
Wist ik niet! Dat roostertje en de achteruitrijlichten van de sedan zijn voor mij de herkenningspunten.Wouter82 zei:Barri zei:Die Scorpio is er zelfs eentje van de laatste facelift, met de roostertjes naast de lampen in de bumper. Daar zijn er niet veel van!
Die facelift in veel makkelijker te herkennen aan de donkere koplampen![]()
Wouter82 zei:rzasa zei:niet de ADVERTENTIE .....lezen want dan krijg je...... JEUK.
Dat maakte natuurlijk NIEUWSGIERIG dus ik heb TOCH even gekeken. En je hebt GELIJK![]()
Nee, buitenthermometer is stuk.Zadelsnuiver zei:Oh moeder die Omega MV6 is perfect![]()
323tiCompact zei:
Ik heb het genoegen nooit gehad, maar het lijkt mij onbeschrijflijk om zo'n machtige V8 met handbak te rijden. Houd me aanbevolen.speedtouch zei:Ik zou juist, met zo'n dijk van een motor, de automaat versie willen, maar smaken verschillen!![]()