Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Stif zei:De kmstand van de MB daar schrikken alleen roekies van. Die kan nog wel het dubbele aan.
rzasa zei:Veel auto voor weinig. Gisteren wel wat liggen woelen van deze....
![]()
Barri zei:Die Golf is leuk, maar ik vind 'm vrij prijzig. Wat jammer is, is dat het bij zo'n vroege Highline een keuze was tussen climate control (+airco) of een schuifdak. Deze heeft wel de laatste, maar daardoor geen climate control en zelfs geen airco.
APT zei:Geen airco in de Golf dus de meeste potentiële klanten ben je al kwijt.
323tiCompact zei:
Als je de moeite had gedaan om de tekst te lezen had je het geweten.Paul Jonkers zei:Was een beklede middenconsole met alcantara standaard bij de Astra Coupé Turbo, onderdeel van een Leer-pakket of gewoon een losse optie (af fabriek)? Heel apart en niet eerder gezien bij dit type.
929V6 zei:Barri zei:Die Golf is leuk, maar ik vind 'm vrij prijzig. Wat jammer is, is dat het bij zo'n vroege Highline een keuze was tussen climate control (+airco) of een schuifdak. Deze heeft wel de laatste, maar daardoor geen climate control en zelfs geen airco.
Dat lijkt me juist een voordeel als zo'n Golf eenmaal een hobbyauto wordt. Een airco maakt hem dan een stuk duurder in onderhoud (en dorstiger).
Moderator
Wellicht dat er een defect aan de deuren zit, waardoor ze niet meer dicht kunnen? Tenminste 1 foto in de advertentie van de auto met de deuren dicht zou toch wel fijn zijn geweest.MX6 zei:
Jay DoubleYou zei:Flinke prijs voor een Rancho, lijkt me.
Barri zei:Bizar! €20000 eraf komt meer in de buurt.
Ik vond de Golf 3 VR6 opzich een leuke auto, maar naast het blok is het weinig bijzonders. Is wat mij betreft ook niet snel meer dan 5k waard.
APT zei:Volgens de papieren klopt het verhaal van de Golf wel. Je kan dan spreken van een soort one-off. Goede VR6jes zijn inmiddels vrij prijzig. Rond de 10k zie je ze geregeld wel voor. Heb zelf ook een Golf III VR6 edition gehad met vrijwel alle opties en het is echt een leuke auto. Leuker ook dan de IV 2.8V6 4-motion. De 12v klinkt namelijk nog een stuk beter dan de 24V en de III is ook duidelijk wat lichter en minder goed geïsoleerd. Ondanks een pak minder vermogen zijn ze nagenoeg even snel. Zelf zit ik wel een beetje te azen op een Golf III VR6 cabrio. (Ombouw dus, niet standaard geleverd). Vind de III cabrio een leuk ding en net VR6 helemaal genieten. 25k vind ik echter een nogal bizarre prijs voor een Golfje III VR6.