A
Anoniem
Guest
Wat een schitterende Sunbeam Lotus en een mooie Rover. Jammer genoeg beiden iets te prijzig voor mijn portemonnee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
afentoe zei:![]()
"Gewoon" een instap-Mercedes-Benz CLK, van de eerste eigenaar met een respectabele kilometerstand van ruim 930.000 km.![]()
Barri zei:Zadelsnuiver, jij zat automaatjes te zoeken voor Mikekiwi?![]()
Zadelsnuiver zei:Juistem![]()
Rzasa heeft ook al een keer een mooie w124 weten te vinden die ik gekocht heb.mikekiwi zei:Barri zei:Zadelsnuiver, jij zat automaatjes te zoeken voor Mikekiwi?
Zadelsnuiver zei:Juistem![]()
Ik hou het hier ook in de gaten hoor, hoop al tijden stiekum hier een snoepje tegen te komen :T
![]()
afentoe zei:"Gewoon" een instap-Mercedes-Benz CLK, van de eerste eigenaar met een respectabele kilometerstand van ruim 930.000 km.![]()
MX6 zei:afentoe zei:"Gewoon" een instap-Mercedes-Benz CLK, van de eerste eigenaar met een respectabele kilometerstand van ruim 930.000 km.![]()
Grappig, 930.842 km gereden, helemaal verroest en dan 2950 euro vragen met de opmerking 'voor de handel'.
Alsof er nog wat op te verdienen valt....
Zal wel geëxporteerd worden.
Zucht, dat snapt MX6 ook wel, het gaat er meer om dat niemand er in de handel op zit te wachten en al helemaal niet voor die prijs.Robbie1978 zei:MX6 zei:afentoe zei:"Gewoon" een instap-Mercedes-Benz CLK, van de eerste eigenaar met een respectabele kilometerstand van ruim 930.000 km.![]()
Grappig, 930.842 km gereden, helemaal verroest en dan 2950 euro vragen met de opmerking 'voor de handel'.
De prijs even terzijde gezet, de opmerking 'voor de handel' interpreteer ik in deze als dat hij de auto niet aan een particulier wil verkopen...
MX6 zei:Die Mazda is ook leuk
Dat hoef je niet te vermoeden, als je de foto's bekijkt weet je al genoeg.929V6 zei:MX6 zei:Die Mazda is ook leuk
Ik vermoed dat er qua staat van de carrosserie wel wat gemene addertjes onder het gras zitten.
Epica zei:Dat hoef je niet te vermoeden, als je de foto's bekijkt weet je al genoeg.929V6 zei:MX6 zei:Die Mazda is ook leuk
Ik vermoed dat er qua staat van de carrosserie wel wat gemene addertjes onder het gras zitten.
Dat zou dood zonde zijn929V6 zei:Epica zei:Dat hoef je niet te vermoeden, als je de foto's bekijkt weet je al genoeg.929V6 zei:MX6 zei:Die Mazda is ook leuk
Ja, daar komt het wel op neer. Nog één wintertje ermee door de pekel en je zakt komend voorjaar met stoel en al door de bodem.
Epica zei:Zucht, dat snapt MX6 ook wel, het gaat er meer om dat niemand er in de handel op zit te wachten en al helemaal niet voor die prijs.Robbie1978 zei:MX6 zei:afentoe zei:"Gewoon" een instap-Mercedes-Benz CLK, van de eerste eigenaar met een respectabele kilometerstand van ruim 930.000 km.![]()
De prijs even terzijde gezet, de opmerking 'voor de handel' interpreteer ik in deze als dat hij de auto niet aan een particulier wil verkopen...

Even opgezocht, het zou net kunnen inderdaad.Barri zei:Bij die 944 was de facelift toch stapje voor stapje? Staat me iets van bij dat dit dus wel zou kunnen, het nieuwe dash.
Ja, hij wordt mooi oud als je het mij vraagt.Barri zei:Die W124 coupé is prachtig zeg, wat een mooi model is dat toch. Wat is er mis met de bumpers?
Barri zei:Bij die 944 was de facelift toch stapje voor stapje? Staat me iets van bij dat dit dus wel zou kunnen, het nieuwe dash.
Die W124 coupé is prachtig zeg, wat een mooi model is dat toch. Wat is er mis met de bumpers?
500 E zei:Barri zei:Bij die 944 was de facelift toch stapje voor stapje? Staat me iets van bij dat dit dus wel zou kunnen, het nieuwe dash.
Die W124 coupé is prachtig zeg, wat een mooi model is dat toch. Wat is er mis met de bumpers?
Met de bumpers niks...
Moderator
Barri zei:Zo'n C-Klasse van 25 jaar oud is tegenwoordig een oude bak, maar ik weet nog goed dat dit model vrij recent was. Bijzondere en fijne auto vond ik dat, vanaf de achterbank
Hier een nette C180, wat ziet zo'n ding er nog strak uit! En dat voor zo weinig geld eigenlijk.
<https://www.speurders.nl/overzicht/autos/alles/f_particulier_zakelijk-particulier/f_brandstof-benzine/page/2/mercedes-c180-1994-grijs-roestvrij-apk-9-2020-rijd-perfect-185193032.html>