rzasa
Kilometervreter
marathon zei:....netjes geprijsd.
Altijd bij Reinders!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
marathon zei:....netjes geprijsd.
Dit is echt uniek een Alfa Romeo Arna!
Auto staat op de lijst van historisch erfgoed van de autogeschiedenis. De Arna is gekomen uit een samenwerking tussen Nissan en Alfa Romeo. De koets is van de Nissan Cherry en de techniek is afkomstig van de Alfa Romeo Sud/33. De Alfa Romeo Arna is een auto die u niet vaak zal zien op de weg. Er zijn er namelijk maar een paar van op de Nederlandse wegen. Deze Arna is al meerdere keren in de belangstelling geweest van de media. Autoweek heeft de auto pas nog op film gezet voor een rij-impressie. Deze Arna hebben wij een hele grote beurt gegeven inclusief nieuwe banden, accu, distributieriem, alle vloeistoffen en filters.
Bijna 5 jaar en laat dus wel zien hoe gewild deze auto is.rzasa zei:Die Arna staat dan ook al jaren te koop...
Epica zei:Bijna 5 jaar en laat dus wel zien hoe gewild deze auto is.rzasa zei:Die Arna staat dan ook al jaren te koop...
Carkiller zei:@CXXX:
Leuk ding, ook de 1.6 motor met injectie en niet de minder betrouwbare en krachtige carburateur versie.
Maar waarom zo snel weer in de verkoop, is hij een handelaar?
Hij heeft hem pas sinds januari...
Joe met trema l D met punt zei:![]()
https://www.autowereld.nl/fiat/panda/1100-clx-selecta-30751793/details.html#occasion
Wat een verhaal.![]()
Geen idee wat je gedaan hebt maar deze link klopt voor geen meter.APT zei:Veel zeldzamer dan dit ga je niet tegenkomen. Origineel Nederlands, fraaie staat en een genot om te rijden. Ik kan het weten want had exact zo'n exemplaar tot enkele jaren terug. Mijne was echter import en nog een jaartje ouder.
33 1.5QV 1986
Epica zei:Geen idee wat je gedaan hebt maar deze link klopt voor geen meter.APT zei:Veel zeldzamer dan dit ga je niet tegenkomen. Origineel Nederlands, fraaie staat en een genot om te rijden. Ik kan het weten want had exact zo'n exemplaar tot enkele jaren terug. Mijne was echter import en nog een jaartje ouder.
33 1.5QV 1986
Epica zei:Leuk ding die 323F wat mij opvalt is dat bij een hoop oude Mazda's het altijd om een automaat gaat.
929V6 zei:Die Starlet zal wel meteen doorgaan naar Finland.
Barri zei:Die Colt op grijs kenteken! Zal echt één van de laatsten in NL zijn.
waardeloos dus.929V6 zei:Die Volvo P1900 is natuurlijk zeldzaam, maar alleen al door de spaakvelgen lijkt hij me verre van origineel.
Anderson zei:waardeloos dus.929V6 zei:Die Volvo P1900 is natuurlijk zeldzaam, maar alleen al door de spaakvelgen lijkt hij me verre van origineel.
Tja. Ik zou daar doorheen kijken als ik op zoek was.
Barri zei:@rzasa: jouw Clio staat in de Autoweek!![]()
Moderator
AW toont altijd drie occasions van een bepaald thema. Nu ging het over de Clio en staat de advertentie van jouw Clio weergegeven.rzasa zei:Barri zei:@rzasa: jouw Clio staat in de Autoweek!![]()
Oh echt? Waar, op de occasionpagina? Vandaar die enorme belangstelling opeens!![]()