Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zadelsnuiver zei:Nette Astra hoor, best een hebbeding al is het geen GSi natuurlijk maar een Sport. Ook heeft deze de X20XEV Ecotec motor ipv de bijna legendarische C20XE in de echte GSi. Echt een wereld van verschil tussen deze 2 motoren, veel meer dan je van 15 pk zou verwachten.
Nou zegt dat ook niet veel. Een BMW X1 van het eerste type staat ook op kenteken als station, terwijl het een suv is.Caddy TDI zei:Zadelsnuiver zei:Nette Astra hoor, best een hebbeding al is het geen GSi natuurlijk maar een Sport. Ook heeft deze de X20XEV Ecotec motor ipv de bijna legendarische C20XE in de echte GSi. Echt een wereld van verschil tussen deze 2 motoren, veel meer dan je van 15 pk zou verwachten.
staat toch op kenteken echt als GSI vermeld hoor
Caddy TDI zei:Zadelsnuiver zei:Nette Astra hoor, best een hebbeding al is het geen GSi natuurlijk maar een Sport. Ook heeft deze de X20XEV Ecotec motor ipv de bijna legendarische C20XE in de echte GSi. Echt een wereld van verschil tussen deze 2 motoren, veel meer dan je van 15 pk zou verwachten.
staat toch op kenteken echt als GSI vermeld hoor
D. Elzinga zei:
Na 43 jaar op zoek naar een nieuwe eigenaar.

De Schaduw zei:Advertentie had wel wat meer aandacht mogen hebben van de verkoper. Beetje verhaal erbij, meer foto's.
APT zei:
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/opel-manta-1-8-gt-s-benzine-rood-d320c479-a19a-5f7b-e053-e350040a31fc?cldtidx=12
![]()
APT zei:Nissan Autech Zagato Stelvio AZ1
Werkelijk nog nooit van gehoord en ook nooit eerder gezien. Mooi vind ik 'm niet maar bijzonder des te meer.
Schrik trouwens wel van enkele prijzen hierboven. 25.000,- voor die Clio bijvoorbeeld vind ik waanzinnig veel. Vraag me af wie dat er voor neer legt. De Celica vind ik ook aardig aan de prijs. Staat weer veel leuk spul tussen.
APT zei:33 1.5QV 1986
Zo, enkele jaren geleden had ik er ook nog eentje, ook een rode, ook helemaal origineel en dan uit 1985.. Die heb ik voor héél veel minder verkocht.
Moderator
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/mazda-323-1-3-es-3-a-benzine-groen-70dd517a-b75e-ac37-e053-e350040a82b1?cldtidx=12
![]()