D Elzinga
Kilometervreter
ginkelvanmichiel zei:Die Tata is toch eigenlijk gewoon een Indica? Als er Rover badges opgezeten hadden was het een Cityrover geweest...
Ja idd. Eigenlijk zou je hem moeten rebadgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ginkelvanmichiel zei:Die Tata is toch eigenlijk gewoon een Indica? Als er Rover badges opgezeten hadden was het een Cityrover geweest...
D. Elzinga zei:ginkelvanmichiel zei:Die Tata is toch eigenlijk gewoon een Indica? Als er Rover badges opgezeten hadden was het een Cityrover geweest...
Ja idd. Eigenlijk zou je hem moeten rebadgen.![]()
929V6 zei:D. Elzinga zei:ginkelvanmichiel zei:Die Tata is toch eigenlijk gewoon een Indica? Als er Rover badges opgezeten hadden was het een Cityrover geweest...
Ja idd. Eigenlijk zou je hem moeten rebadgen.![]()
Maar een Cityrover is er dan weer nooit met linkse besturing geweest.
Niels. zei:Erg leuk zeg, die Legacy Wagon!![]()
Carfanatic zei:17k voor die 190d lijkt me wat aan de stevige kant.
Ach jullie hebben al 3 FIAT’s op hetJoël D. zei:Leuk ding inderdaad, maar eigenlijk wel zonde om zoiets in te zetten als pekelbak inderdaad.
Ja inderdaad. Dat was een belangrijk deel van de restauratie.Klassiekerrijder zei:Mooie foto's van de Passat. Maar mis ik nu de motorruimte? Die is volgens mij net zo strak als de rest...
michel1975 zei:Ach jullie hebben al 3 FIAT’s op hetJoël D. zei:Leuk ding inderdaad, maar eigenlijk wel zonde om zoiets in te zetten als pekelbak inderdaad.pad staan
500 E zei:Carfanatic zei:17k voor die 190d lijkt me wat aan de stevige kant.
Waar baseer je dat op?
Stif zei:(..)
Deze heeft over duidelijk een correcte kmstand, en is gewoon in NL gevonden!!
Als je een "nieuwe" mb190 D zoekt moet je deze hebben, lijkt mij.
En dan is die prijs correct.(..) .
zombies zei:Geweldig, zo'n 1300 coupe heb ik ook nog gehad.
De 190D was destijds toch 4500 gulden goedkoper en de MRB verschilde minder als nu. Vaak tankte men nog wel eens diesel “op de zaak”. (Al dan niet roodStif zei:500 E zei:Carfanatic zei:17k voor die 190d lijkt me wat aan de stevige kant.
Waar baseer je dat op?
Dat een diesel uit 85 zo weinig heeft gerdraaid is bijna onmogelijk, zeker gezien de maandelijke lasten.
Deze heeft over duidelijk een correcte kmstand, en is gewoon in NL gevonden!!
Als je een "nieuwe" mb190 D zoekt moet je deze hebben, lijkt mij.
En dan is die prijs correct.
Wel mag de adverteerder wel beter zn best doen met het aanprijzen van de auto qua test.
zombies zei:85pk op 1044 kilo, nee mijn keuze zou het niet zijn als ik een Amerikaan zou kopen.
Hij was er ook met een 70pk sterke 1.7 van VW, die later werd teruggeschroefd naar 63pk. Echt weer zo'n "WTF" wagen uit de jaren 80 VS. Maar ergens wel leuk en sympathiek. Neusje heeft wel wat weg van Opel/Vauxhall.zombies zei:85pk op 1044 kilo, nee mijn keuze zou het niet zijn als ik een Amerikaan zou kopen.
Eens! Interessant prijsverschil tussen de Sigma en de 309. Ik zou het wel weten...Joël D. zei:Ohhh wat een geweldig rijtje auto's.![]()
Pietzoveel zei:Zouden daar wel onderdelen van beschikbaar zijn?