ginkelvanmichiel
Kilometervreter
Leuk! Zeker een vroeg exemplaar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Pepe41 zei:ja, inderdaad.
De prijs daarentegen...
929V6 zei:Pepe41 zei:ja, inderdaad.
De prijs daarentegen...
Lijkt me ook niet onredelijk voor zo'n topklassieker.
zombies zei:Prachtige Celica, jammer genoeg zitten er van die lelijk blokken op de bumpers.
500 E zei:929V6 zei:Pepe41 zei:ja, inderdaad.
De prijs daarentegen...
Lijkt me ook niet onredelijk voor zo'n topklassieker.
Ik zou het niet kunnen zeggen op basis van anderhalve foto.
En dan? zit je of met gaten in je bumper of een andere lelijke oplossing.500 E zei:zombies zei:Prachtige Celica, jammer genoeg zitten er van die lelijk blokken op de bumpers.
Daar hebben ze dopsleutels voor uitgevonden.
zombies zei:En dan? zit je of met gaten in je bumper of een andere lelijke oplossing.500 E zei:zombies zei:Prachtige Celica, jammer genoeg zitten er van die lelijk blokken op de bumpers.
zombies zei:En dan? zit je of met gaten in je bumper of een andere lelijke oplossing.500 E zei:zombies zei:Prachtige Celica, jammer genoeg zitten er van die lelijk blokken op de bumpers.
Zo ben ik "eerste eigenaar" van een 92'er auto, terwijl ik die 2001 heb aangeschaft = onjuist, want ik ben minstens de 3e eigenaar.Aantal eigenaren privé / zakelijk zei:Aantal keren dat het voertuig in de afgelopen 9 jaar geregistreerd is geweest op naam van een Nederlands persoon, bedrijf of instantie. Eerdere registraties worden niet meegeteld.
D. Elzinga zei: