De Schaduw
Startmotor
Ik heb zo'n Datsun 100 A altijd zo cute gevonden. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/alfa-romeo-33-1-3s-1100km-new-benzine-blauw-d6d84fcf-ee11-4f21-8c5b-b78563d8a21f?cldtidx=2
![]()
Als 6 jarige met mijn vader mee. De polo moest een beurt hebben en een kennis had een garage in Pijnacker. We kregen een 100 A mee voor de terugweg naar Hoofddorp. Alleen de benzinemeter zou kapot zijn. Benzinemeter bleek prima te werken. De tank was net zo leeg als die aangaf. Nooit meer in een datsun durven rijdenDe Schaduw zei:Ik heb zo'n Datsun 100 A altijd zo cute gevonden.![]()
Zie je eigenlijk nog best vaak. Ik zou zo'n plaat terugsturen.ginkelvanmichiel zei:verkeerd geperst. Hij is gecentreerd terwijl dat niet moet. Slordig dat dat zo geleverd is.
Ik zie het ook regelmatig, en stoor me er elke keer aan. Ik zou zo'n plaat inderdaad opnieuw laten drukken. Ziet er niet uit.Klassiekerrijder zei:Zie je eigenlijk nog best vaak. Ik zou zo'n plaat terugsturen.ginkelvanmichiel zei:verkeerd geperst. Hij is gecentreerd terwijl dat niet moet. Slordig dat dat zo geleverd is.
Sylvia Betist zei:Fantastisch die Gangsta Benz![]()
De Schaduw zei:Als die SEL echt zo goed is als beweerd wordt en er gaat aan gebeuren wat de advertentie zegt dat er aan gaat gebeuren dan denk ik dat die EUR 17,5k helemaal zo gek nog niet is.
FH218374 zei:Ik hoor t al...jij hebt er echt verstand van!
FH218374 zei:Ik hoor t al...jij hebt er echt verstand van!