A
Anoniem
Guest
Ontzettend zeldzaam en gaaf, zo'n Lancer Turbo. Het zal mij niet verbazen als de prijs rond de 15 mille ligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:...
https://www.speurders.nl/overzicht/autos/klassiekers-en-oldtimers/mitsubishi-lancer-2000-turbo-te-koop-174426182.html?sr_ab=0
![]()
1981 Mitsubishi Lancer EX 2000 Turbo PWO by Eelco v Manen, on Flickr
1981 Mitsubishi Lancer EX 2000 Turbo PWO by Eelco v Manen, on FlickrBarri zei:Die Golf is de laatste jaren opgeknapt, als het hetzelfde exemplaar is wat jaren terug op Speurders stond. Toen €1250 en wat werk. Prachtig ding nu, maar wat worden ze duur.
Barri zei:Die Golf is de laatste jaren opgeknapt, als het hetzelfde exemplaar is wat jaren terug op Speurders stond. Toen €1250 en wat werk. Prachtig ding nu, maar wat worden ze duur.
Klassiekerrijder zei:Als je een niet vern##kte originele Nederlander zoekt, is er ook niet zoveel concurrentie. Erg veel zijn er ten prooi gevallen aan de jochies met de verlagingssets en de dakrekjes vol afval.
Probleem alleen is. Zie ze maar te vinden. Dat zijn witte raven. Ik heb persoonlijk weinig met wel of geen import export. Mijn laatste 5 Mercedessen waren allen import. Helmut kwam uit Zwitserland en de beide E's, C en SL uit Duitsland. Zeker de E en de C zijn als originele Nederlander bijna niet meer in die nieuwstaat te vinden. Alleen de SEC en de RaRo waren originele Nederlanders waar de SEC in nieuwstaat was maar al een keer een behoorlijke restauratie had gehad.VW Golf II zei:Toch heeft een origineel NL kenteken op een Golf wel meerwaarde vind ik. In Duitsland zal je ze ongetwijfeld wel vinden, een Nederlander is al een stuk lastiger.
Precies mijn punt.500 E zei:Daar zeg je al iets. Nieuwstaat, maar al een behoorlijke restauratie gehad.
Niels. zei:Klinkt een beetje raar in één zin, maar ik word ergens toch wel hebberig van die Baleno! Leuke uitvoering zo.
Klassiekerrijder zei:DG Auto's heeft een fotograaf met een te kort linkerbeen.![]()
Aras zei:Ik word hebberig van die Baron. Zo lekker fout.