Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zo die is gaaf zeg! Maar 20 duizend euro gaaf...? Dan moet je wel écht een liefhebber zijn.rzasa zei:https://www.autowereld.nl/volvo/340/1-4-cabrio-27285810/details.html
![]()
Wouter82 zei:Triest die Ronda. Ik geloof althans niet dat er 1.600 euro in is geïnvesteerd door de huidige aanbieder![]()
MWH zei:Ik vind het bijna jammer dat mijn Rover weer door de apk is gekomen vorige week, anders was ik achter die Renault 9 aan gegaan. Ook al is het een niet gewild ding, dit lijkt me een heel goede aanbieding.
MWH zei:@rzasa: De gegevens bij de advertenties kloppen dus niet? Ik heb er te weinig verstand van om dat te ontdekken.
Voor een paar maandjes lijkt het me best leuk. Ik denk dat ik het voor dagelijks inderdaad niet veel langer vol houd, daarvoor rijd ik te regelmatig snelweg.
Joël D. zei:Boeiend? Dan had de vorige eigenaar er meer voor moeten vragen.
Ibud zei:Die Mercury is ook geen gekke prijs. Al is het automaatprobleem ongetwijfeld groter dan even nieuwe olie.
Leuke kleurencombinatie ookZadelsnuiver zei:Mooie 996 bovenaan de paginamoeten alleen nog oranje knipperlichten op.
Ibud zei:800-900 euro valt inderdaad reuze mee, dacht dat zoiets veel duurder was. Had ik toch als verkoper de olie even laten wisselen, is zo'n auto een stuk makkelijker te verkopen. Leuke wagen verder, maar zo'n halve spuitbeurt is natuurlijk een afknapper.
zombies zei:Wat een prijs, 57k euro voor een Volvo 145, maar goed vragen kan je altijd maar of je het er dan ook voor krijgt.