Mechanix
Kilometervreter
Bofkont zei:Bijzonder uniek en schaars in deze originele staat.
Mijn ultieme droom auto toen ik 18 was.
Droom waarmaken en geen SLK kopen maar deze auto?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bofkont zei:Bijzonder uniek en schaars in deze originele staat.
Mechanix zei:Bofkont zei:Bijzonder uniek en schaars in deze originele staat.
Droom waarmaken en geen SLK kopen maar deze auto?![]()
Meeste Japanse import is rhd.zombies zei:@Phaeton V8, het valt me nog mee dat het stuur gewoon aan de linkerkant zit.
Ik zou zeggen bellen morgenBarri zei:Nou, die zou ik wel willen ophalen voor gratis![]()
michel1975 zei:Meeste Japanse import is rhd.zombies zei:@Phaeton V8, het valt me nog mee dat het stuur gewoon aan de linkerkant zit.
Slip of the tongue idd. Dank voor de aanvullingD. Elzinga zei:michel1975 zei:Meeste Japanse import is rhd.zombies zei:@Phaeton V8, het valt me nog mee dat het stuur gewoon aan de linkerkant zit.
Lhd.En inderdaad, een linksgestuurde Europeaan is in Japan een statussymbool waardoor het niet heel moeilijk is om daar auto's vandaan te halen met (voor ons) het stuur aan de goede kant.
zombies zei:@Rzasa, geloof jij dat deze auto de opgegeven kilometerstand ook echt heeft gelopen?
zombies zei:@Rzasa, geloof jij dat deze auto de opgegeven kilometerstand ook echt heeft gelopen?
D. Elzinga zei:zombies zei:@Rzasa, geloof jij dat deze auto de opgegeven kilometerstand ook echt heeft gelopen?
Nee, hij is ongetwijfeld teruggedraaid om de waarde flink te verhogen.:T
D. Elzinga zei:
Gewoon Dirk zei:D. Elzinga zei:
Ik zag m gisteren ook toevallig online staan. Wat een gaaf ding, vooral met dat interieur!Hoe ene auto uit '92 aan zo'n kenteken komt blijft me een raadsel.
Dus? Wat is nu je punt ?zombies zei:Dan moet er vast een nieuwe interieur inzitten en aan de buitenkant gespoten zijn, de hele staat van de auto wijst namelijk niet op zoveel kilometers, het zou best kunnen dat hij het gelopen heeft.
Mijn punt is dat het waarschijnlijk helemaal niet waar is, er zit geen bewijs bij.michel1975 zei:Dus? Wat is nu je punt ?zombies zei:Dan moet er vast een nieuwe interieur inzitten en aan de buitenkant gespoten zijn, de hele staat van de auto wijst namelijk niet op zoveel kilometers, het zou best kunnen dat hij het gelopen heeft.
Ik denk ook dat hij de teller 3 ton naar voren heeft gedraaid om nog minder te krijgenzombies zei:Mijn punt is dat het waarschijnlijk helemaal niet waar is, er zit geen bewijs bij.michel1975 zei:Dus? Wat is nu je punt ?zombies zei:Dan moet er vast een nieuwe interieur inzitten en aan de buitenkant gespoten zijn, de hele staat van de auto wijst namelijk niet op zoveel kilometers, het zou best kunnen dat hij het gelopen heeft.
michel1975 zei:Ik denk ook dat hij de teller 3 ton naar voren heeft gedraaid om nog minder te krijgenzombies zei:Mijn punt is dat het waarschijnlijk helemaal niet waar is, er zit geen bewijs bij.michel1975 zei:Dus? Wat is nu je punt ?zombies zei:Dan moet er vast een nieuwe interieur inzitten en aan de buitenkant gespoten zijn, de hele staat van de auto wijst namelijk niet op zoveel kilometers, het zou best kunnen dat hij het gelopen heeft.![]()
D. Elzinga zei:Ik snap niet dat er wantrouwend naar de kilometerstand van deze Golf wordt gekeken, alsof met een dergelijke berg ervaring liegen uberhaupt nog zinvol is.Een Golf in soortgelijke conditie maar dan met vier ton op de teller is ongeveer hetzelfde waard, eentje met acht ton ook. De waarheid verdraaien (haha, pun intended) heeft dus helemaal geen nut.
Het is het internet, daar staat wel heel veel onzin te koop.D. Elzinga zei:Ik snap niet dat er wantrouwend naar de kilometerstand van deze Golf wordt gekeken, alsof met een dergelijke berg ervaring liegen uberhaupt nog zinvol is.Een Golf in soortgelijke conditie maar dan met vier ton op de teller is ongeveer hetzelfde waard, eentje met acht ton ook. De waarheid verdraaien (haha, pun intended) heeft dus helemaal geen nut.
zombies zei:Het is het internet, daar staat wel heel veel onzin te koop.D. Elzinga zei:Ik snap niet dat er wantrouwend naar de kilometerstand van deze Golf wordt gekeken, alsof met een dergelijke berg ervaring liegen uberhaupt nog zinvol is.Een Golf in soortgelijke conditie maar dan met vier ton op de teller is ongeveer hetzelfde waard, eentje met acht ton ook. De waarheid verdraaien (haha, pun intended) heeft dus helemaal geen nut.
De kwaliteit van het interieur van de Golf 3 is van zeer slecht kwaliteit, heb er genoeg gezien met 200dkm op de teller die er slechter uitzagen dan deze.
Maar goed als jullie alles geloven wat mensen op het internet posten moeten jullie weten.
D. Elzinga zei:Overigens was het interieur van "mijn" Golf III met 289k op de teller toen nog gewoon in vrij goede staat. De bekleding was in ieder geval niet verregaand versleten oid.
Hoe konden we ook twijfelen aan de kennis en kunde van ZombieAudi80Coupé zei:D. Elzinga zei:Overigens was het interieur van "mijn" Golf III met 289k op de teller toen nog gewoon in vrij goede staat. De bekleding was in ieder geval niet verregaand versleten oid.
Dat is namelijk heel erg afhankelijk van het soort interieur, daarom schreef ik ook heel duidelijk: ''dit type''. Maarja, aangezien zombies er al genoeg gezien heeft zal ik het ongetwijfeld mis hebben.
tsja als jij de verschillen tussen feiten en fabels niet weet kan ik daar weinig aan doen, het laat alleen duidelijk zien hoe slecht de auto kennis hier af en toe is.Ibud zei:Zombies draagt in ieder geval goed bij aan alle onzin op het internetGaaf die 605 SV. Originele rotor velgen erop en spoiler eraf en het is echt een dik ding.