Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus is hij nog steeds veel te duurrzasa zei:
Dus moest jij nog even in de herhaling?zombies zei:Dus is hij nog steeds veel te duurrzasa zei:
verlichting2 zei:Die Lancia Trevi is schitterend. Die maakt mij begerig. Zulke strakke zakelijke lijnen en dat in combinatie met dat "aparte" dashboard. Deze auto verdient het om voor de eeuwigheid bewaard te worden. Welke liefhebber meldt zich?
rzasa zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/ford-usa/m1242041206-ford-usa-thunderbird-ford-thunderbird-3-8-automaat-youngtim.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
![]()
Phaeton V8 zei:Leuke auto die rode Golf. Ik zou een sterker gemotoriseerde Golf eerder van een particulier met een eerlijk verhaal kopen dan van een handelaar. Serieus.
Dus jij gelooft iemand op zijn blauwe ogen?Phaeton V8 zei:Leuke auto die rode Golf. Ik zou een sterker gemotoriseerde Golf eerder van een particulier met een eerlijk verhaal kopen dan van een handelaar. Serieus.
zombies zei:Dus jij gelooft iemand op zijn blauwe ogen?Phaeton V8 zei:Leuke auto die rode Golf. Ik zou een sterker gemotoriseerde Golf eerder van een particulier met een eerlijk verhaal kopen dan van een handelaar. Serieus.
Zadelsnuiver zei:Het is vaak wel zo dat een handelaar niet zoveel weet over de historie van de auto als de vorige eigenaar.
Phaeton V8 zei:zombies zei:Dus jij gelooft iemand op zijn blauwe ogen?Phaeton V8 zei:Leuke auto die rode Golf. Ik zou een sterker gemotoriseerde Golf eerder van een particulier met een eerlijk verhaal kopen dan van een handelaar. Serieus.
Nee, ik geloof alleen particulieren met een eerlijk verhaal.
Dan ben je wel heel naief.