Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Was er laatst al niet iemand van hier wezen kijken bij die Argenta en dat die mooier leek dan die was? Of was dat een ander exemplaar?
929V6 zei:Oei, die Argenta! De laatste op origineel Nederlands kenteken?
Lada 2105 by Tom Sfotoos, on FlickrStefan-V6 zei:929V6 zei:Oei, die Argenta! De laatste op origineel Nederlands kenteken?
Dat nog niet, maar wel één van de laatste...
Total Loss zei:
Yannickvb zei:Ik heb mijn 900ng weggedaan, maar die was lang niet zo mooi als die. Het is alleen wel ongeveer de minst gewilde Saab die er is en vrij prijzig rijden. (eigenlijk heb ik gewoon een beetje weemoed)
Zadelsnuiver zei:Dat Golfje 1.3 CL doet wel wat met me..
Je geeft het antwoord zelf al, die bumpers daar heeft iemand zich op uitgeleefd iets wat ook te zien is op de foto's.RobEU zei:Die Ka-3 was een actiemodel ter ere van een Belgische meidengroep?
Vraag me trouwens af of die bumpers echt zo zwart horen of dat iemand zich heeft uitgeleefd met bumperzwart.
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/mitsubishi-colt-1-5-glx-met-nieuwe-apk-benzine-wit-768d005d-fcca-ac38-e053-e250040aa995?cldtidx=5
![]()
stoterstangen90 zei:Is er ook nog een linkje bij?