Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Carkiller zei:Ik weet niet of D. Elzinga nu sarcastisch is
Niels. zei:
Bedrag gaat waarschijnlijk boven de 13.5miljoen uitkomen.Jay DoubleYou zei:
D. Elzinga zei:Ik ben een groot fan van Individual-gekkigheden en het interieur is erg gaaf, maar de two-tone (en zeker de wijze waarop het hier is uitgevoerd) is echt vreselijk. Alsof ze hem ooit bij Veronica's De Grote Beurt onder handen hebben genomen...
j.ko zei:
Geen idee, je kan er voor vragen wat je wilt, maar vind maar iemand die hem wel mooi vind en er dit bedrag voor neer wilt leggen.929V6 zei:Maar de tijd dat je zo'n Mustang II voor een habbekrats kocht omdat niemand 'm wilde is blijkbaar ook voorbij.
En wat dacht je van al dat stof op de versnellingspook?Audi80Coupé zei:De McLaren lijkt me beter te passen in het ''projectauto te koop''-topic aangezien er nog behoorlijk wat plastic verwijderd moet worden.
Motorisch moet er zeker weten een hoop gebeuren, zolang stil staan is niet goed.Audi80Coupé zei:De McLaren lijkt me beter te passen in het ''projectauto te koop''-topic aangezien er nog behoorlijk wat plastic verwijderd moet worden.
Ziet er erg goed uit, helaas hadden ze geen tijd om er even een stofzuiger door te halen, wil ook niet weten wat hij kost.D. Elzinga zei:
ginkelvanmichiel zei:grappig die Astra, volgensmij is het gewoon een GL.
Moderator
heeft opties werk nodig maar hoeft niet, heb er namelijk ook zo mee gereden
Wouter82 zei:Weet iemand hier de vertaling van?
Ah, optisch.Jay DoubleYou zei:Wouter82 zei:Weet iemand hier de vertaling van?
Dat het exterieur voor het mooie wat liefde en aandacht nodig heeft?![]()