Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet het niet, hij heeft schade aan de bumper(kras) en die sticker in het portier hoort daar volgens mij ook niet, heb aan heel wat Golfjes 3 en Vento's gesleuteld als plaatwerker maar heb die sticker daar nog nooit gezien.Barri zei:Die Vento wordt steeds goedkoper. Interessant ding!
zombies zei:Ik weet het niet, hij heeft schade aan de bumper(kras) en die sticker in het portier hoort daar volgens mij ook niet, heb aan heel wat Golfjes 3 en Vento's gesleuteld als plaatwerker maar heb die sticker daar nog nooit gezien.Barri zei:Die Vento wordt steeds goedkoper. Interessant ding!
D. Elzinga zei:
Barri zei:Leuk zeg! Die twee lichtschakelaars op het dash vind ik wel bijzonder!
RobEU zei:Goed gevonden ook, die Focus. Ik vraag me alleen wel af wat die unieke opties dan zijn...
Moderator
De Schaduw zei:Een goede (afgeprijsde) belegging.
Maar wel een heel leuk ding.
rzasa zei:![]()
Deze Tagora was onlangs snel verkocht en staat nu bij een Peugeot dealer in Friesland te koop. Alleen is de prijs nu verdubbeld.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1186541493-talbot-tagora-2-2-gls-5-bak-bj-1982.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=1
advertentie zei:De auto heeft een verse APK (26-10-'15).
Nu is deze auto al een bijtellingsvriendelijke youngtimer.
In 2017 wordt deze auto een echte oldtimer met alle belastingvoordelen van dien.
Ja nog steeds verkeerde topic, het gaat hier in dit topic over auto's die te koop staan.Malt007 zei:Nee, wellicht duidelijker moeten maken dat het om 15+ jaar oude exemplaren ging?
Vooral een G-klasse lijkt me een redelijk zeldzaam en mijns inziens ook leuk model.
Ja maar daar is dit topic niet voor.Malt007 zei:Ze staan te koop en heb erin proefgereden...
Nee, maar de Lybra wellicht.Gewoon Dirk zei:Zeker omdat de Cadillac echt niet zomaar weg gaat.
rzasa zei:Nee, maar de Lybra wellicht.Gewoon Dirk zei:Zeker omdat de Cadillac echt niet zomaar weg gaat.