A
Anoniem
Guest
Leuk ding die Baja maar 16k euro voor een 14 jaar oude Subaru is wel erg veel geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zombies zei:Leuk ding die Baja maar 16k euro voor een 14 jaar oude Subaru is wel erg veel geld.
Ja je moet er wat achterzoeken, als je je auto wilt verkopen zorg je juist ook voor foto's van het interieur doe je dat niet, dan heb je waarschijnlijk wat te verbergen.stoterstangen90 zei:Je moet inderdaad overal wat achter zoeken.
zombies zei:Ja je moet er wat achterzoeken, als je je auto wilt verkopen zorg je juist ook voor foto's van het interieur doe je dat niet, dan heb je waarschijnlijk wat te verbergen.
Maar als iemand die Toyota ziet dan ga je niet het halve internet afzoeken of je nog ergens foto's van de binnenkant kan vinden.Gewoon Dirk zei:Niets te verbergen dus maar gewoon geen zin om alle foto's van iedere auto ook op marktplaats te moeten knallen. Net zoals er in de advertentie van die Mercedes netjes vermeld staat dat hij is bestickerd als de destijds originele Mercedes-Benz ''Servicewagen''. Door de manier van formuleren kan je al opmaken dat dit dus geen originele stickers van 2.1 miljoen kilometer oud zijn.
zombies zei:Maar als iemand die Toyota ziet dan ga je niet het halve internet afzoeken of je nog ergens foto's van de binnenkant kan vinden.Gewoon Dirk zei:Niets te verbergen dus maar gewoon geen zin om alle foto's van iedere auto ook op marktplaats te moeten knallen. Net zoals er in de advertentie van die Mercedes netjes vermeld staat dat hij is bestickerd als de destijds originele Mercedes-Benz ''Servicewagen''. Door de manier van formuleren kan je al opmaken dat dit dus geen originele stickers van 2.1 miljoen kilometer oud zijn.
Bij de mercedes hadden ze er ook gewoon bij kunnen zetten dat hij volledig gerestaureerd is.
De Mercedes ziet er te mooi uit om niet opgeknapt te zijn, de auto heeft 2 miljoen kilometer gereden en staat nog strak in de lak.Gewoon Dirk zei:zombies zei:Maar als iemand die Toyota ziet dan ga je niet het halve internet afzoeken of je nog ergens foto's van de binnenkant kan vinden.Gewoon Dirk zei:Niets te verbergen dus maar gewoon geen zin om alle foto's van iedere auto ook op marktplaats te moeten knallen. Net zoals er in de advertentie van die Mercedes netjes vermeld staat dat hij is bestickerd als de destijds originele Mercedes-Benz ''Servicewagen''. Door de manier van formuleren kan je al opmaken dat dit dus geen originele stickers van 2.1 miljoen kilometer oud zijn.
Bij de mercedes hadden ze er ook gewoon bij kunnen zetten dat hij volledig gerestaureerd is.
Maar is hij wel volledig gerestaureerd? Lijkt me een prima advertentie.
En voor wat betreft de Toyota (en elke andere occasion). Als ik op zoek ben naar een auto en serieuze interesse heb dan zoek ik zeker even op of de aanbieder een eigen website heeft omdat ervaring leert dat daar vaak meer informatie te vinden is. Dat is geen kwestie van het halve internet doorspitten (succes daarmee) maar gewoon je huiswerk doen.
zombies zei:De Mercedes ziet er te mooi uit om niet opgeknapt te zijn, de auto heeft 2 miljoen kilometer gereden en staat nog strak in de lak.Gewoon Dirk zei:zombies zei:Maar als iemand die Toyota ziet dan ga je niet het halve internet afzoeken of je nog ergens foto's van de binnenkant kan vinden.Gewoon Dirk zei:Niets te verbergen dus maar gewoon geen zin om alle foto's van iedere auto ook op marktplaats te moeten knallen. Net zoals er in de advertentie van die Mercedes netjes vermeld staat dat hij is bestickerd als de destijds originele Mercedes-Benz ''Servicewagen''. Door de manier van formuleren kan je al opmaken dat dit dus geen originele stickers van 2.1 miljoen kilometer oud zijn.
Maar is hij wel volledig gerestaureerd? Lijkt me een prima advertentie.
En voor wat betreft de Toyota (en elke andere occasion). Als ik op zoek ben naar een auto en serieuze interesse heb dan zoek ik zeker even op of de aanbieder een eigen website heeft omdat ervaring leert dat daar vaak meer informatie te vinden is. Dat is geen kwestie van het halve internet doorspitten (succes daarmee) maar gewoon je huiswerk doen.
Als ik interesse heb in een auto dan moet ik meteen alles kunnen zien, buiten en binnen voor en achter, zo niet zoek ik verder je moet in een oogopslag kunnen zien of het de moeite waard is om meer tijd in te steken door naar de eventuele site van een verkoper te gaan en als particulier raak je hem zo al helemaal niet kwijt.
Barri zei:Die Xantia ken ik van 't forum hier. Schijtprijs, gezien de aandacht die er de laatste tijd aan besteed is.
En daarom heb ik 'm gekocht!der Magistrat zei:Barri zei:Die Xantia ken ik van 't forum hier. Schijtprijs, gezien de aandacht die er de laatste tijd aan besteed is.
Inderdaad, heerlijke auto met prachtige motor.
Malt007 zei:Ik overweeg ook een leuke youngtimer en zit alles door te rekenen maar een ding is me niet duidelijk aan het fiscale aspect. Ik ben niet van plan een km-registratie bij te houden en zal derhalve het btw-forfait voor privegebruik moeten toepassen. Wat ik graag wil weten is of dit btw bedrag aftrekbaar is van de fiscale winst, dit werd namelijk beweerd op enkele fora waar ik kwam dmv googlen maar de belastingsite geeft weinig duidelijkheid. Dan zou ik ook de belastingtelefoon kunnen bellen maar heb niet zulke goede ervaringen met het stellen van specifieke vragen daar. Hier zitten een hoop ervaringsdeskundigen dus ga er van uit dat julile het beter weten
Zit overigens te kijken naar een Range Rover en gezien cataloguswaarde is bovenstaand van aardig belang bij de berekeningen![]()
zombies zei:Nee het dashboard hoort niet zo, er mist vanalles er hoort zowel links als rechts nog hout en een kastje, maar aan de hele staat van de auto te zien is die meer een project.
MX6 zei:Wrangler zei:Wat is dan Rally aan de 128![]()
Waarschijnlijk alleen de prijs.
Volgens Wikipedia is dit helemaal geen 128 Rally, want dan zou deze o.a. ronde achterlichten, mistlichten op de bumper en een 1300cc motor moeten hebben.
D. Elzinga zei: