A
Anoniem
Guest
zombies zei:lezen is niet je sterkste punt dat is wel duidelijk. Maar dat jij het niet serieus neemt is jou probleem, een goede gerestaureerde 2002 Tii is heel veel geld waard en de andere exemplaren staan te koop voor het zelfde bedrag wat niet wilt zeggen dat het er ook voor betaald word.RobEU zei:zombies zei:Je vergeet alleen dat deze nog maar 500km heeft gereden (als dat waar is) dat maakt de auto meer waard. De andere exemplaren hebben meer gelopenRobEU zei:zombies zei:Jij hebt er blijkbaar net zo weinig kaas van gegeten het is gewoon een gangbare prijs.RobEU zei:rzasa zei:@zombies; Als dat de gangbare prijzen zijn dan heb ik niks gezegd.
Het is een prijs helemaal bovenaan de markt. De 2002 zit heel erg in de lift en prijzen stijgen al jaren, maar er zijn veel gelukszoekers actief. Die proberen de prijzen op te stuwen door er een idioot bedrag voor te vragen, en te doen alsof die auto dat ook echt waard is. Aan de advertentie van deze BMW kun je al zien dat diegene weinig kaas heeft gegeten van auto's verkopen. Er staan genoeg andere exemplaren te koop voor een pak minder, en niet per se in mindere staat.
Vandaar dat de overige exemplaren allemaal minder kosten, op een paar exemplaren na die hetzelfde kosten....
@929V6,
Deze is inderdaad zeker meer gewild, maar als je kijkt naar de markt dan zie je dat 'ie helemaal bovenin de markt zit. Of dat terecht is mag je voor jezelf bepalen, hoewel wij het daar niet over oneens zijn geloof ik. De 02-serie is heel erg gehypet de laatste jaren, en daaruit ontstaan soms dit soort onzinnigheden. Ook aan deze advertentie zie je goed dat het puur om het geld draait, niet om de autoliefde.
Ik vergeet dat helemaal niet, ik neem het alleen niet serieus. Het is gewoon de afgelezen kilometerstand. Een expert zoals jij zou dit toch zelf ook wel bedacht kunnen hebben...
Als dit wel het geval was geweest, dan had het er met koeien van letters boven gestaan. Anderzijds, deze amateur is te dom om niet even wat interieurfoto's erbij te doen en schermt liever met onzinkreten als 'mooiste van Nederland'. Lijkt me sterk dat hij alle 02's TII heeft gezien.
En schrijven is niet jouw sterkste punt.... Wat heb ik dan niet gelezen volgens jou? En inderdaad, een hoog bedrag vragen is niet hetzelfde als krijgen. En aangezien alle andere exemplaren hetzelfde of minder kosten, acht ik die kans ook niet heel groot.