A
Anoniem
Guest
Idd belachelijke prijs...zombies zei:Wat een geld voor die Seat, das meer dan de nieuw prijs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Idd belachelijke prijs...zombies zei:Wat een geld voor die Seat, das meer dan de nieuw prijs.
zombies zei:Bij de mitsubishi is weer een voorbeeld van het misbruik van het woord schuurvondst.
RobEU zei:zombies zei:Bij de mitsubishi is weer een voorbeeld van het misbruik van het woord schuurvondst.
Inderdaad, dit slaat nergens op! Het is een droge opslagruimtevondst. Het wordt tijd dat de RDW hier eens iets aan doet.
Inderdaad, die term wordt inmiddels te pas en te onpas gebruikt in advertenties...simca1006 zei:Van de term "schuurvondst" krijg ik inmiddels nare uitslag.
Handelaren die leuke Citroëns opkopen en voor flink meer geld aanbieden...erg irritant ja.MWH zei:Poeh, laat hij die BX maar lekker houden voor 'privédoeleinden'. Die heeft hij een paar weken geleden voor nog geen kwart van die prijs gekocht.
Mooie auto idd!Jp053 zei:Fraaie Seat Toledo V5 in de juiste kleur![]()
Fura Spider zei:Net even gekeken op Marktplaats, 159x 'schuurvondst'![]()
929V6 zei:Fura Spider zei:Net even gekeken op Marktplaats, 159x 'schuurvondst'![]()
En ook nog acht keer "schuur vondst" en één keer "schuurfonds".
Of hij staat alleen maar te koop omdat ie anders niet in de handelsvoorraad mag van de belastingdienst.rzasa zei:Handelaren die leuke Citroëns opkopen en voor flink meer geld aanbieden...erg irritant ja.MWH zei:Poeh, laat hij die BX maar lekker houden voor 'privédoeleinden'. Die heeft hij een paar weken geleden voor nog geen kwart van die prijs gekocht.
Dat schuurfonds is dan om schuren te kunnen bouwen om auto´s in te vergeten?Fura Spider zei:929V6 zei:Fura Spider zei:Net even gekeken op Marktplaats, 159x 'schuurvondst'![]()
En ook nog acht keer "schuur vondst" en één keer "schuurfonds".![]()
Omdat hij zoals aangegeven in de advertentie droog en verwarmt heeft gestaan. Dus geen schuurvondst.Jay DoubleYou zei:Kan toch zijn dat die Mitsu ook onder zo'n laag stof gevonden is, maar voor de foto's eerst is gewassen? Waarom is dat dan geen schuurvondst?
Als ie vochtig en koud had gestaan was ie er niet meer geweest.zombies zei:Omdat hij zoals aangegeven in de advertentie droog en verwarmt heeft gestaan. Dus geen schuurvondst.Jay DoubleYou zei:Kan toch zijn dat die Mitsu ook onder zo'n laag stof gevonden is, maar voor de foto's eerst is gewassen? Waarom is dat dan geen schuurvondst?
Dit is wel een schuurvondst omdat niemand wist dat hij daar staat, wist iemand dat wel dan is het gewoon een opgeslagen auto. Ja droog en met weinig wisselende temperaturen is bevoordelijker voor de auto.stoterstangen90 zei:Als ie vochtig en koud had gestaan was ie er niet meer geweest.zombies zei:Omdat hij zoals aangegeven in de advertentie droog en verwarmt heeft gestaan. Dus geen schuurvondst.Jay DoubleYou zei:Kan toch zijn dat die Mitsu ook onder zo'n laag stof gevonden is, maar voor de foto's eerst is gewassen? Waarom is dat dan geen schuurvondst?
Mijn Wolseley heeft ook droog en verwarmd gestaan de afgelopen 30 jaar. In een inpandige schuur in een dijkhuis, dus weinig wisselende temperaturen.
In jouw definitie geen schuurvondst dus.
https://rustydaytrips.blogspot.nl/2013/05/wolseley-schuurvondst.html
![]()
Deze staat dus inmiddels bij mij.
De eigenaresse wist wel dat die auto daar stond ja. In haar eigen huis. Zij en haar kinderen waren wel ongeveer de enigen.zombies zei:Dit is wel een schuurvondst omdat niemand wist dat hij daar staat, wist iemand dat wel dan is het gewoon een opgeslagen auto. Ja droog en met weinig wisselende temperaturen is bevoordelijker voor de auto.stoterstangen90 zei:Als ie vochtig en koud had gestaan was ie er niet meer geweest.zombies zei:Omdat hij zoals aangegeven in de advertentie droog en verwarmt heeft gestaan. Dus geen schuurvondst.Jay DoubleYou zei:Kan toch zijn dat die Mitsu ook onder zo'n laag stof gevonden is, maar voor de foto's eerst is gewassen? Waarom is dat dan geen schuurvondst?
Mijn Wolseley heeft ook droog en verwarmd gestaan de afgelopen 30 jaar. In een inpandige schuur in een dijkhuis, dus weinig wisselende temperaturen.
![]()
Hij probeert hem te vergeten....en dan, op een dag.... vindt hij hem weer.Rush2112 zei:Je hebt hem nu al bijna 4 jaar. Ga je er nog wat mee doen?
Ik heb de motor eruit gehaald. Die zat helemaal vast. Ik ben een andere motor er voor aan het uitzoeken.Rush2112 zei:Je hebt hem nu al bijna 4 jaar. Ga je er nog wat mee doen?
Maar ik heb hem wel gevonden (nou ja, eigenlijk een vriend van me, via een marktplaatsadvertentie zonder foto.)zombies zei:En dus is de auto niet gevonden maar stond hij daar voor opslag en dus geen vondst, maar ziet er wel erg leuk uit.
stoterstangen90 zei:Als ie vochtig en koud had gestaan was ie er niet meer geweest.zombies zei:Omdat hij zoals aangegeven in de advertentie droog en verwarmt heeft gestaan. Dus geen schuurvondst.Jay DoubleYou zei:Kan toch zijn dat die Mitsu ook onder zo'n laag stof gevonden is, maar voor de foto's eerst is gewassen? Waarom is dat dan geen schuurvondst?
![]()
RobEU zei:Dan is het hooguit een inpandige schuur in een dijkhuis-vondst. Er zijn gewoon regels voor de term 'schuurvondst', SS90. Hier behoor ook jij je gewoon aan te houden.
stoterstangen90 zei:Ik heb de motor eruit gehaald. Die zat helemaal vast. Ik ben een andere motor er voor aan het uitzoeken.
RobEU zei:Zonder koffertje...
A very special and not so cheap option was a little suitcase , that fitted perfectly in a notch , situated in the dashboard on the passenger side of the car . Because not a lot of people bought this little precious , they are very hard to find nowedays .