Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Onzin. In Japan zijn ze net zo dik als elders. Een 300SE is in Japan ook gewoon een 300SE. Zelfde uitrusting. Het enige is dat er veel amg's en lorinsers zijn geïmporteerd. Aan de achterklep is te zien dat het een Jap is geweest. US heeft sideblinkers.Stif zei:Ik denk trouwens niet dat die W140 benz uit Japan komt, ze zijn daar namelijk veel dikker, amg, lorincer etc
Wouter82 zei:Wat is zo'n vroege Neon toch geweldig vormgegeven, ultiem jaren 90.
speedtouch zei:Hij heeft er zelfs 2 staan!
Micha D. zei:Die Fura is gewoon een 127. Kan overigens wel een Seat zijn hoor, maar in ieder geval geen Fura. Wel een leuk ding, ziet er mooi uit!
D. Elzinga zei:Micha D. zei:Die Fura is gewoon een 127. Kan overigens wel een Seat zijn hoor, maar in ieder geval geen Fura. Wel een leuk ding, ziet er mooi uit!
Je hebt natuurlijk gelijk, maar het is zelfs op kenteken een Fura dus dan heeft er tijdens de invoer ook iemand liggen slapen, lijkt me...
D. Elzinga zei:1991 BMW 318i
Als ik nu nog op zoek geweest was naar een derde auto zou ik hier serieus naar gaan kijken, best leuk zo'n vroeg en vrij kaal exemplaar. Jammer alleen dat we kennelijk de kilometerstand niet mogen weten...
cirKel zei:D. Elzinga zei:Micha D. zei:Die Fura is gewoon een 127. Kan overigens wel een Seat zijn hoor, maar in ieder geval geen Fura. Wel een leuk ding, ziet er mooi uit!
Je hebt natuurlijk gelijk, maar het is zelfs op kenteken een Fura dus dan heeft er tijdens de invoer ook iemand liggen slapen, lijkt me...
Het is een echte Seat 127, dat staat ook op de typeplaatjes. Maar ja, als je dan met de Spaanse documenten (die Seat zeggen) bij de RDW komt om hem in te voeren en er zijn maar twee opties voorgeprogrammeerd in het systeem, Fiat 127 en Seat Fura, dan moet je een van de twee kwaden kiezen... Kan me voorstellen om dan voor het juiste merk te kiezen i.p.v. de juiste modelnaam. Dat hoeft dan geen slapen te zijn, maar gewoon starheid van het systeem of luiheid, omdat hij anders een nieuw model moest aanmaken onder de wel bestaande merknaam Seat.
Dankje!Jp053 zei:Fraaie Seat Toledo V5.
Fura Spider zei:(..)
Voor degene die de Fura niet goed kennen:
Dit is er een (nog steeds te koop blijkbaar!!)
https://www.autowereld.nl/seat/fura/900-l-11720489/foto.html
![]()
Het was ooit mijn 2e auto (5 deurs GL uitvoering)
Micha D. zei:Die Corolla, als diegene nou ook even noemt waarom hij loop of sloop is...
Moderator
Wellicht is de auto op speciale bestelling door de importeur uit bv. Duitsland gehaald?929V6 zei:Ik was altijd in de veronderstelling dat de vierdeurs fastback nooit in Nederland is geleverd, maar hier blijkt toch het tegendeel.
Wouter82 zei:Wellicht is de auto op speciale bestelling door de importeur uit bv. Duitsland gehaald?929V6 zei:Ik was altijd in de veronderstelling dat de vierdeurs fastback nooit in Nederland is geleverd, maar hier blijkt toch het tegendeel.
D. Elzinga zei: