Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook dit was geen topper. Leren stoelen zaten overigens wel vorstelijk. Heb er jaren in gereden als dienstauto. Waren destijds wel ruime auto's met name achterin in die tijd.FH126560 zei:Er zijn ook 2.9liter Ford/Cosworth motoren toegepast in dit model.
RobEU zei:Grappig genoeg klopt het latere kenteken (want import) beter, want hier is een faceliftmodel van gemaakt. Facelift kwam namelijk in 1997, en deze is van 1996. Ook de velgen zijn niet origineel, wat bij zo'n auto voor mij wel een must zou zijn.
Zadelsnuiver zei:RobEU zei:Grappig genoeg klopt het latere kenteken (want import) beter, want hier is een faceliftmodel van gemaakt. Facelift kwam namelijk in 1997, en deze is van 1996. Ook de velgen zijn niet origineel, wat bij zo'n auto voor mij wel een must zou zijn.
Over de velgen: het zijn wel originele Scorpio velgen, stonden in de accessoires folder:
https://picclick.co.uk/FORD-SCORPIO-SALOON-ESTATE-original-1995-UK-322316182703.html#&gid=1&pid=3
RobEU zei:Straf geld voor die 340 inderdaad, maar hij ziet er wel buitengewoon netjes uit, eerlijk is eerlijk.
D. Elzinga zei:Zijn er al liefhebbers voor de 1e generatie Punto? 850 euro voor een ogenschijnlijk erg net vroeg exemplaar met lage km-stand lijkt mij niet heel duur: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=29
![]()
D. Elzinga zei:Zijn er al liefhebbers voor de 1e generatie Punto? 850 euro voor een ogenschijnlijk erg net vroeg exemplaar met lage km-stand lijkt mij niet heel duur: https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=29
![]()
Wouter82 zei:Oef wat gaaf, die blauwe Sei![]()
danny1995 zei:1e eigenaar!
![]()
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyota/m1111891112-toyota-land-cruiser-pick-up-3-4-diesel-4x4-1e-eigenaar-30900.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=58
Moderator
danny1995 zei:Wouter82 zei:Oef wat gaaf, die blauwe Sei![]()
De advertentie ook gezien? Je krijgt er eentje bij cadeau (als je genoeg voor de blauwe betaald)
Wouter82 zei:danny1995 zei:Wouter82 zei:Oef wat gaaf, die blauwe Sei![]()
De advertentie ook gezien? Je krijgt er eentje bij cadeau (als je genoeg voor de blauwe betaald)
Ja, anders had ik niet specifiek de blauwe genoemd![]()
v.d.Heyden zei:Beetje knullig om de auto aan te prijzen als zijnde van 1e eigenaar terwijl de auto al 5 eigenaren heeft gehad
en Lankvelt de auto gewoon van een andere handelaar heeft gekocht.
Soort eigenaar en kentekenmeldingen:
Aantal eigenaren: 5
Geregistreerd van tot duur
Bedrijfsvoorraad 28-11-2016 nu 17 dagen
Bedrijfsvoorraad 22-11-2016 28-11-2016 6 dagen
Particulier 25-11-2015 22-11-2016 363 dagen
Zie je wel vaker in advertenties. Evenals de kreet "altijd binnen gestaan" met 250.000km. en 12 eigenaren.....
Wel een leuk karretje overigens.
v.d.Heyden
Moderator
RobEU zei:Mooi, dan wil ik die andere wel hebben. Op de motor na, een stuk leuker! En gelukkig zonder die verschrikkelijke velgen.
Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...
Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Nee natuurlijk meen ik dit niet.Zadelsnuiver zei:Sorry, m'n sarcasme-meter is stuk maar dit meen je toch niet? Ik geef toe ik zie ze liever zonder maar er zijn een hoop valide redenen te verzinnen waarom deze GTV er een heeft.Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Deze heb ik vorig jaar laten staan voor 1500€........Astrawez zei:
Is dit dan die ene die bij iemand binnen in een verzameling stond? Toch staat deze nu voor ruim het dubbele alweer gereserveerd.Graad Raaijmakers zei:Deze heb ik vorig jaar laten staan voor 1500€........Astrawez zei:
https://link.marktplaats.nl/m1114067480
grappig als iemand hier over een import auto begint met een te nieuw kenteken zijn jullie allemaal eensgezind. Maar een 1tje, 2tje etc is allemaal prima.Astrawez zei:Nee natuurlijk meen ik dit niet.Zadelsnuiver zei:Sorry, m'n sarcasme-meter is stuk maar dit meen je toch niet? Ik geef toe ik zie ze liever zonder maar er zijn een hoop valide redenen te verzinnen waarom deze GTV er een heeft.Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Maar ik baal er altijd van als mensen erover beginnen. Alsof de auto daardoor minder geliefd is ofzo. Het hoeft niks met de auto en/of eigenaar te maken te hebben. Ook al zijn de platen gestolen geweest, wat kan de eigenaar eraan doen? Ik heb zelf bij mijn D Kadett Bestelwagen ook een 2'tje erop staan. De auto is in 2008 met pre-gaik-platen uit een schuur getrokken. Omdat er geen papieren meer bij zaten kreeg hij de 1, omdat er nieuwe gaik-platen moesten worden aangevraagd kreeg hij gelijk de 2. Balen maar niks aan te doen. En de auto is er niet minder om.
Nou, dat vind ik dus toch een soort van slordig met een auto omgaan. Waarom zijn er niet meteen in 2001, toen de Gaiks verplicht werden, een mooi setje gaikplaten aangevraagd?Astrawez zei:Nee natuurlijk meen ik dit niet.Zadelsnuiver zei:Sorry, m'n sarcasme-meter is stuk maar dit meen je toch niet? Ik geef toe ik zie ze liever zonder maar er zijn een hoop valide redenen te verzinnen waarom deze GTV er een heeft.Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Maar ik baal er altijd van als mensen erover beginnen. Alsof de auto daardoor minder geliefd is ofzo. Het hoeft niks met de auto en/of eigenaar te maken te hebben. Ook al zijn de platen gestolen geweest, wat kan de eigenaar eraan doen? Ik heb zelf bij mijn D Kadett Bestelwagen ook een 2'tje erop staan. De auto is in 2008 met pre-gaik-platen uit een schuur getrokken. Omdat er geen papieren meer bij zaten kreeg hij de 1, omdat er nieuwe gaik-platen moesten worden aangevraagd kreeg hij gelijk de 2. Balen maar niks aan te doen. En de auto is er niet minder om.
Ondanks dat mooie verhaal met die overschrijvingen, is het toch een auto met 15 eigenaren. En die raak je dus nooit meer kwijt.michel1975 zei:grappig als iemand hier over een import auto begint met een te nieuw kenteken zijn jullie allemaal eensgezind. Maar een 1tje, 2tje etc is allemaal prima.Astrawez zei:Nee natuurlijk meen ik dit niet.Zadelsnuiver zei:Sorry, m'n sarcasme-meter is stuk maar dit meen je toch niet? Ik geef toe ik zie ze liever zonder maar er zijn een hoop valide redenen te verzinnen waarom deze GTV er een heeft.Astrawez zei:Inderdaad! Die zal wel slordig met zijn auto zijn omgegaan!FH126560 zei:Jammer van die verhoogde duplicaatcode...![]()
Overigens zegt aantal eigenaren niet altijd wat. Mijn SEC had op papier 15 eigenaren gehad. Dit waren er maar 2. Laatste eigenaar had een aantal garages en ieder haar in de winter ging die de handelsvoorraad in. Alle overschrijvingen zaten bij de verkoop.
Goedendag zei:alleen jammer van de velgen, die halen de hele auto naar beneden
D. Elzinga zei:(..), en dan ga je voor budgetwissers van de plaatselijke Action...
Durashift zei:D. Elzinga zei:(..), en dan ga je voor budgetwissers van de plaatselijke Action...
Indiase Valeo fabriek, dus zo 'slecht' is dat nog niet![]()