Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7

Barri zei:
Kentekenplaat van die Golf 1 hoort idd onder de bumper, ziet er nu niet uit.

Er klopt wel meer niet van die Golf. Zo zijn de stoelen van een jonger type en heeft hij ook geen steenslagbeschermers op de achterste wielranden (gaatjes dicht geplamuurd?)

spyderweb zei:
Zeer luxe Suzuki Swift uit 1998

(..)

Geen bijzondere auto, maar de optie lijst is dat wel.

Airbags
Airconditioning
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise Control
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Xenon verlichting
Open / panorama dak
Parkeersensoren
Trekhaak

Mwah, airbag / airco is voor een GLX Swift uit die jaren niet bijzonder.. Het open dakje kan ik moeilijk van panorama proporties bestempelen.
Xenon vind ik, persoonlijk, geen aanbeveling.. en die parkeersensoren zijn 2 stompjes rondom de kentekenplaat?
;)

~~~~
~Jammer ook dat een professioneel verkoper, van de 850, wel benoemt dat de auto een mijlenteller heeft.. maar vervolgens niet de afgelezen tellerstand omrekent.. 8-)

Prijstelling is dan wel weer netjes, vind ik.

Durashift zei:
spyderweb zei:
Zeer luxe Suzuki Swift uit 1998

(..)

Geen bijzondere auto, maar de optie lijst is dat wel.

Airbags
Airconditioning
Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Cruise Control
Elektrische ramen
Elektrische spiegels
Xenon verlichting
Open / panorama dak
Parkeersensoren
Trekhaak

Mwah, airbag / airco is voor een GLX Swift uit die jaren niet bijzonder.. Het open dakje kan ik moeilijk van panorama proporties bestempelen.
Xenon vind ik, persoonlijk, geen aanbeveling.. en die parkeersensoren zijn 2 stompjes rondom de kentekenplaat?
;)

~~~~
~Jammer ook dat een professioneel verkoper, van de 850, wel benoemt dat de auto een mijlenteller heeft.. maar vervolgens niet de afgelezen tellerstand omrekent.. 8-)

Beetje spijkers op laag water zoeken. Is het niet zo dat als hij hem omrekend dat de Kilometerstand als onlogisch wordt weergegeven? Als je geïnteresseerd bent staat de info in de advertentie.

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m1116141757-renault-9-1-4-aut-1982-rood.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=24
$_85.JPG

michel1975 zei:
Durashift zei:
(..)
~~~~

Beetje spijkers op laag water zoeken. Is het niet zo dat als hij hem omrekend dat de Kilometerstand als onlogisch wordt weergegeven? Als je geïnteresseerd bent staat de info in de advertentie.

Een geïnteresseerde met een beetje kennis van zaken heeft, naar mijn mening, de tekst niet nodig. Die ziet op de foto van de tellerklok wel dat het een mijlenteller betreft.. en dan zou als het goed is een waakzaam lampje moeten gaan branden..
Althans, zo verging het bij mij wel toen ik de advertentie bekeek..
Al ben ik dan niet geïnteresseerd in de zin van een potentiële koper.

Durashift zei:
michel1975 zei:
Durashift zei:
(..)
~~~~

Een geïnteresseerde met een beetje kennis van zaken heeft, naar mijn mening, de tekst niet nodig. Die ziet op de foto van de tellerklok wel dat het een mijlenteller betreft.. en dan zou als het goed is een waakzaam lampje moeten gaan branden..
Althans, zo verging het bij mij wel toen ik de advertentie bekeek..
Al ben ik dan niet geïnteresseerd in de zin van een potentiële koper.
Daarom zou ik hier ook niet over vallen. Het is vermeld. Als je wat koopt heb je mijne inziens ook een inderzoeksplicht.

Heel gaaf! In een autoblad stond dit jaar een keer een artikel over een andere Nederlandse Schnitzer E34, een grijze dacht ik. Die zou ook uniek zijn :)

@Wouter
In Autoweek stond er vorig jaar ook een. Maar dat is een 3.5 en op deze zie ik toch duidelijk 3.7 staan.

Dat deze origineel Nederlands is en geen vage Japanse import spreekt natuurlijk wel enorm vóór dit exemplaar. Gaaf om te bezitten, maar ja, echt helemaal niemand van je vriendengroep die hier onder de indruk van gaat zijn. :} "20 mille, voor die getunede kampbak??"

TYN zei:
@Wouter
In Autoweek stond er vorig jaar ook een. Maar dat is een 3.5 en op deze zie ik toch duidelijk 3.7 staan.

Dat deze origineel Nederlands is en geen vage Japanse import spreekt natuurlijk wel enorm vóór dit exemplaar. Gaaf om te bezitten, maar ja, echt helemaal niemand van je vriendengroep die hier onder de indruk van gaat zijn. :} "20 mille, voor die getunede kampbak??"

Beetje vreemd dat de verkoper de auto in dit jaargetijde uit de schorsing haalt om hem zo nu en dan in te zetten voor ritten..
Het is een BMW.. dus zal ongetwijfeld tegen het zout en modder kunnen.. maar wachten tot het voorjaar lijkt mij, voor zo'n unieke auto, logischer.

Een E34 en ook een E39 kunnen goed roesten hoor. Ook niet zo gek natuurlijk, deze auto's zijn al decennia oud vaak.

Ik wil even wat vragen aan de professoren (D Elzinga, Rzasa etc.) onder ons. Dochtertje Rush heeft een peusjootje 206 uit 2000 gekocht in de uitvoering Gentry.
Ik wil graag weten wat dat precies inhield.

De auto van mijn dochter heeft velours bekleding en een analoog dashboard. Er was blijkbaar nog variatie in.

stoterstangen90 zei:
luxe lederen interieurtje en wat elektrische snuisterijen.

Niet in de war met de Roland Garros?

Volgens mij had de Gentry mistlampen, meegespoten deurhendels en dito spiegelkappen. En de uitrusting zal wat ruimer zijn geweest.

https://ww3.autoscout24.nl/classified/301994036?asrc=st|as
0301994036003.jpg

https://ww3.autoscout24.nl/classified/301987906?asrc=st|as
0301987906005.jpg

0301987906009.jpg

https://ww3.autoscout24.nl/classified/301978217?asrc=st|as
0301978217001.jpg

RobEU zei:
stoterstangen90 zei:

Volgens mij had de Gentry mistlampen, meegespoten deurhendels en dito spiegelkappen. En de uitrusting zal wat ruimer zijn geweest.

Geen lederen bekleding in elk geval, maar velours. Een volautomatische airco was ook standaard, meen ik me te herinneren. En de multifunctionele passagiersstoel met opbergbak onder de zitting.

Rush2112 zei:
Ik wil even wat vragen aan de professoren (D Elzinga, Rzasa etc.) onder ons. Dochtertje Rush heeft een peusjootje 206 uit 2000 gekocht in de uitvoering Gentry.

Helpt dit?

Die Lagonda! *-)

Als jochie altijd gefascineerd naar gekeken in bijvoorbeeld het Autovisie jaarboek of andere publicaties (tijdschriften).

cirKel zei:
Rush2112 zei:

Helpt dit?

Half, want details zoals het type bekleding en airco worden niet duidelijk.

Er staat in ieder geval gewoon in die tabellen dat er handbediende airco in de 206 Gentry zit. Lijkt me duidelijk genoeg.

RobEU zei:
stoterstangen90 zei:

Ja, inderdaad.
En de 205 Gentry natuurlijk, die wel een lederen interieur had

D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:
1981 BMW 315 Twijfelgevalletje tussen dit en het projecttopic, want er zullen voor deze prijsstelling vast verbeterpunten aan zitten. Wel een erg leuk ding!

$_85.JPG

Om mij niet geheel duidelijke redenen is de prijs van deze verhoogd van 1950 naar 4950 euro*-)

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=52
Ja, de eigenaar had er vast geen zin in dat zijn auto als project gezien werd.
Hup de prijs omhoog.

Heren hartelijk bedankt voor de reacties. Zo weet ik weer een stuk meer over de Gentry.

Lekker zeldzaam, Kadett E Combo, alleen even de bumper terugwisselen van GSi naar origineel (tu) iets voor Astrawez? (Kan iemand de foto erbij plaatsen, mij lukt het niet)

https://link.marktplaats.nl/m1116510864?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

stoterstangen90 zei:
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:
1981 BMW 315 Twijfelgevalletje tussen dit en het projecttopic, want er zullen voor deze prijsstelling vast verbeterpunten aan zitten. Wel een erg leuk ding!

Om mij niet geheel duidelijke redenen is de prijs van deze verhoogd van 1950 naar 4950 euro*-)

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr&pos=52
Hup de prijs omhoog.
Misschien moeten we hier meer dure auto's posten, zoals de Lagonda. Die worden dan extreem in prijs verlaagd en komen plots binnen handbereik.

Bodo zei:
Lekker zeldzaam, Kadett E Combo, alleen even de bumper terugwisselen van GSi naar origineel (tu) iets voor Astrawez? (Kan iemand de foto erbij plaatsen, mij lukt het niet)

https://link.marktplaats.nl/m1116510864?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios_tablet
Ad

Leuk ding, ik kende hem al. Mijn maat heeft een tijdje terug de eigenaar gesproken toen hij hem een keer gespot had. Hij heeft toen zijn kaartje afgegeven mocht de man hem wegdoen. Hij was toen van een oud echtpaar die er al zo'n 20 jaar in reed. Ruim een half jaar geleden werd mijn maat gebeld. De Combo mocht hij kopen voor 1000 euro. Ik had op dat moment net mijn E erbij gekocht, dus nóg een auto (en nóg een bestelauto) was voor mij geen optie. Een andere vriend had evt wel interesse maar na een telefoongesprek met de eigenaar bleek er toch nog wel het eea aan de auto te moeten gebeuren om hem weer netjes te krijgen. De man wilde er geen cent minder dan de 1000 euro voor hebben, dus heeft hij het er maar bij gelaten. Nu staat ie dus voor iets meer bij een handelaar te koop. Het valt op dat ie nu helemaal is gepoetst en er zijn delen bijgelakt. Hij was eerst nogal dof en de zichtbare roestplekjes zijn nu niet meer te zien. Ik ben best benieuwd hoe ze dit hebben gedaan en of hij nu echt wel zo netjes is als het lijkt. Desalniettemin een erg leuke auto, maar niet voor mij helaas.

stoterstangen90 zei:
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:

$_85.JPG

Hup de prijs omhoog.

.. en niet eens de kentekenplaat recht gehangen.. 8-)

(of de moeite voor nieuwe foto's bij de nieuws prijs niet eens gedaan). ;)

Terug
Bovenaan