Coupe life
Asfaltkampioen
Dit is niet de eerste poging om de Delta te verkopen. Ik heb deze een aantal maanden geleden al eens voorbij zien komen (misschien de APK gegevens uit een oude advertentie overgenomen?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Durashift zei:Staat al ff te koop, toch?
Bijzonderheden
Nog de enigste Datsun Cherry N10 van dit type in Nederland.
Daarmee wil ik zeggen nog de enigste in deze originele kleur groen (wel opnieuw gespoten). En de enigste hatchback met deze 1.3 motor. Deze kleur en uitvoering is dus nog de enigste in Nederland.
Daarmee wil ik zeggen nog de enigste in deze originele kleur groen (wel opnieuw gespoten). En de enigste hatchback met deze 1.3 motor. Deze kleur en uitvoering is dus nog de enigste in Nederland.
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/298950409?asrc=st|as
Bijzonderheden
Nog de enigste Datsun Cherry N10 van dit type in Nederland.
Daarmee wil ik zeggen nog de enigste in deze originele kleur groen (wel opnieuw gespoten). En de enigste hatchback met deze 1.3 motor. Deze kleur en uitvoering is dus nog de enigste in Nederland.![]()
Nieuwe banden, want de originele uit 1982 zaten er nog onder....
Origineel aantoonbaar 54.000 km, met de originele boekjes aanwezig.
Moderator
Moderator
ik zie nu dat de RDW het kenteken niet meer kent. JammerMicha D. zei:Leuke Jazz! Zonde van de *** foto's inderdaad. Aan de andere kant kun je er amper een buil aan vallen.