RobEU zei:
Marc van der Togt zei:
Eelco, en wellicht ook de anderen: zou het zo kunnen zijn dat JoachimQV deze
woorden expres verkeerT heefd geschrefen ?
Iedereen begreep dit al, behalve Eelco Holmes.
Nee hoor, was enkel om een reactie te ontvangen.
En die reactie was uiteraard weer precies zoals te verwachten was, inclusief de back up reactie van jou.
Ik word een beetje kotsmisselijk van gasten zoals jullie, die alles en iedereen constant aanvallen en veroordelen en bevragen, omdat je jezelf verheven vind boven hen en er heilig van overtuigd ben dat je altijd gelijk hebt. Niet iedereen is de NLe taal op de zelfde manier machtig, al dan niet door (een andere) opleiding of juist het ontbreken daarvan. Wellicht vanwege een andere reden, zoals dyslexie e.d.
Als je jezelf zo opgeleid vind en intellectueel, dan weet je ook dat iedereen in zijn of haar waarde laten, een eigenschap is, die niet mag ontbreken. Of deze nare narcistische eigenschap nu is toe te rekenen aan een minderwaardigheids complex waar je wellicht last van hebt, een nare gebeurtenis uit je jeugd, dat je altijd gepest werd of erger, en misschien zelfs wel NPS (Google maar) in de meest serieuze vorm. Het kan ook slechts ongefundeerde eigenwijsheid zijn uiteraard.
Feit is, dat met name mensen die zich niet goed kunnen verweren met woorden, hier al snel ondergesneeuwd raken. En dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum. Uiteraard zulllen jullie weer en masse hier op reageren met nog meer gebrabbel, en dat is jammer. Je kan ook eens een stukje zelfreflectie toepassen en bij jezelf denken, dit kan ook anders. Ik vraag me dan ook sterk af of jullie desktophelden, in levende lijve, ook zo mondig zijn en alles beter weten.
Meer woorden maak ik er ook niet meer aan vuil en een reactie hoef je dan ook niet te verwachten van mij, op wat je hier ook zal spuwen verder.