Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

BVA auctions zei:Op een groot gedeelte van onze kavels zijn veilingkosten en/of belastingen (BTW/overdrachtsbelasting) van toepassing. Deze zijn niet inbegrepen in het bod. Na invoering van het bod moet u dit op de volgende pagina bevestigen. Daar vindt u ook een overzicht van alle kosten en de uiteindelijk te betalen prijs.
cirKel zei:Micha D. zei:Die 127 vind ik ook geweldig, kleine kenteken staat wel goed voor, maar ziet er wel extreem nep uit, Dat zou mooier moeten kunnen. Ik zou er persoonlijk ook zo niet mee durven rondrijden.
Ik snap niet waarom ze een klein kenteken erop willen.
Ik dacht precies hetzelfde!RobEU zei:Nou ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij reden ze in Italië niet rond met kleine, Nederlandse kentekentjes voorop.![]()
Er is zo te zien in ieder geval nog íemand blij met deze "elektrice" auto.rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/page/2/el-city-elektrice-auto-geen-wegenbelasting-100-verzek-p-jaa-161257950.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1998
Stif zei:Die leuke rooie vw passat variant GT van de vorige pagina staat ook alweer te koop.....
[sub]idd voor het drie dubbele![/sub]
Stif zei:De passat GT
Na het zien van de foto's twijfel ik wel weer een beetje alhoewel de km stand me wel bekend voorkomt.
Enfin de wagen stond zo'n twee weken terug te koop voor 950euro, de vw dealer/specialst heeft al een bod van 1650 te pakken dus enige winst is er al.
![]()
Renault15.17 zei:Nee hoor, maar als het contact niet aanstaat, werkt de benzinemeter niet. De toerenteller staat dan wel (bij de meeste Fuego's) al op ca. 1200 min[sup]-1[/sup].
Renault15.17 zei:O, en een Fuego heeft geen oliedrukmeter. Het metertje onderin is een oliepeilmeter. Werkt bij contact aan en dan tot ca. 5 seconden na de motorstart. Daarna staat de meter weer uit.
RobEU zei:Nou ik heb er niet zo veel verstand van, maar volgens mij reden ze in Italië niet rond met kleine, Nederlandse kentekentjes voorop.![]()
rzasa zei:vakantiekiekjes in je advertentie...![]()
929V6 zei:rzasa zei:vakantiekiekjes in je advertentie...![]()
Niets mis mee toch, zolang er geen gezinsleden op poseren? Zo kun je tenminste zien dat hij gebruikt is om een caravan te trekken.
RobEU zei:929V6 zei:rzasa zei:vakantiekiekjes in je advertentie...![]()
Niets mis mee toch, zolang er geen gezinsleden op poseren? Zo kun je tenminste zien dat hij gebruikt is om een caravan te trekken.
Ik zie dat anders niet echt als een pluspunt...
RobEU zei:929V6 zei:rzasa zei:vakantiekiekjes in je advertentie...![]()
Ik zie dat anders niet echt als een pluspunt...
Moderator
De herkomst van dit exemplaar ligt in Zwitserland wat nog zichtbaar is aan de afwijkende kentekenplaatverlichting.
stoterstangen90 zei:Mij interesseren foto's eigenlijk helemaal niets als ik een auto interessant vind.
Ik zorg dat ik de auto in het echt kan zien.
Dan pas kun je bepalen of een auto interessant is om aan te schaffen.
Niets is zo vervelend om bij een auto met flaterende foto's aan te komen die toch niet zo mooi is als op de foto's leek.
Dan liever een vakantie foto met een mooie auto, die in het echt ook mooi is.
Waarschijnlijk dat hij nog geen ton gelopen heeft EN dat hij nog niet is geëxporteerd.Stif zei:De toyo hierboven heb ik totaal niets mee, maar dat is mijn mening.
Ik snap dan ook niet wat er bijzonder aan is.
Stif zei:Zo hé die saab 9000 voor ruim negendduizend euro
Wel een schitterende wagen.
Phaeton W12 zei:Stif zei:Zo hé die saab 9000 voor ruim negendduizend euro
Wel een schitterende wagen.
Saab 9000? Die heb ik dan even gemist, zie 'm niet zo snel op deze pagina![]()