A
Anoniem
Guest
AlbertsH zei:Die Seat Ronda is heel erg leuk!
Een geweldig ding! Alleen jammer van het kulverhaaltje... Hopelijk komt 'ie goed terecht!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
AlbertsH zei:Die Seat Ronda is heel erg leuk!
Rob0032 zei:AlbertsH zei:Die Seat Ronda is heel erg leuk!
Een geweldig ding! Alleen jammer van het kulverhaaltje... Hopelijk komt 'ie goed terecht!
Emile123 zei:Vraag me alleen af of de Alfa Sprint wel klopt?
ovi zegt van wel maar weet niet hoe correct die gegevens zijn.Emile123 zei:Vraag me alleen af of de Alfa Sprint wel klopt?
Micha D. zei:Auw, die 525 is fijnnnnnnnnn. Wel duur, wat dat betreft heeft die man niet helemaal z'n bedrijfsnaam afgestemd op z'n product.
Rob0032 zei:Ik wil niet vervelend doen, maar ik vind die ZX en Evo nog het meest realistisch geprijsd. Super leuk, die Rover. Maar 3,5 duizend euro?! Daar heb je een nette 75 voor. En het is nu niet dat dit een bijzondere of luxe uitvoering betreft. Ook de Panda van de Hilversumse auto-hater... Micha kan daar wonderen op verrichten, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand dit gaat betalen voor dat ding.
Maar wellicht zit ik ernaast en is de crisis definitief voorbij!
Rob0032 zei:Ook de Panda van de Hilversumse auto-hater... Micha kan daar wonderen op verrichten, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand dit gaat betalen voor dat ding.
der Magistrat zei:Ik kom hier nu al enige tijd, maar ik kan de prijzen nog steeds wel slecht inschatten, blijkbaar. Ik zat er goed naast bij de Golf en SVX. Beide wel mooie exemplaren, trouwens.
Wouter82 zei:Inderdaad! Bijzonder. Wel jammer dat het niet de zescilinder is...
929V6 zei:Wouter82 zei:Inderdaad! Bijzonder. Wel jammer dat het niet de zescilinder is...
Juist leuk, het is op die manier gewoon een 2002 in een moderner jasje.
Blogger zei:
Wouter82 zei:Ambitieus geprijsd, die 406.