Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
speedtouch zei:Er stond in de advertentie ook: Nicht fahrtauglich. Dat betekent toch dat de auto niet kan rijden (om wat voor reden dan ook) of begrijp ik dat verkeerd?
Zadelsnuiver zei:Oh god hou mij tegen die Thema![]()
Durashift zei:Zadelsnuiver zei:Oh god hou mij tegen die Thema![]()
Denk aan koude winters.. pekel doet 'm geen goed.![]()
Micha D. zei:€2.700 euro voor een AX... Denk dat de huidige eigenaar er nog lang van kan genieten.
De Schaduw zei:
spyderweb zei:De Schaduw zei:
ruim twee keer de nieuwwaarde voor een 30 jaar oud boodschappenwagentje met slechts 80pk.
Voor dat geld kun je echt een mooie wagen kopen.
spyderweb zei:Wellicht leuk voor een Citroën dealer om in de etalage te zetten.
Micha D. zei:€2.700 euro voor een AX... Denk dat de huidige eigenaar er nog lang van kan genieten.
Barri zei:Die Golf 3 Milestone is netjes zeg. En de prijs ook. (..)
Durashift zei:Ik begrijp dan weer niets van de vraagprijs voor die C-kadett..
Zo bijzonder is die toch niet?
Was het een coupé.. is het al iets anders, naar mijn mening.
Rob0032 zei:Durashift zei:Ik begrijp dan weer niets van de vraagprijs voor die C-kadett..
Dan daag ik je bij dezen uit: kijk maar eens of je de komende week een Kadett C1 in een fatsoenlijke staat tegenkomt.
Durashift zei:Rob0032 zei:Durashift zei:Ik begrijp dan weer niets van de vraagprijs voor die C-kadett..
Dan daag ik je bij dezen uit: kijk maar eens of je de komende week een Kadett C1 in een fatsoenlijke staat tegenkomt.
Oei, dat zal lastig worden..
Echter, is een, in een fatsoenlijke staat verkerende C-Kadett sedan, dan 4500 waard volgens jou?
Durashift zei:spyderweb zei:ruim twee keer de nieuwwaarde voor een 30 jaar oud boodschappenwagentje met slechts 80pk.
Voor dat geld kun je echt een mooie wagen kopen.
20 duizend euro.. hoop geld inderdaad.. Toch is dit wel een heel speciale.. en ziet er puik uit.
Unieke auto, denk ik. Je moet wel 'iets' met de Visa hebben..
Maar goed, voor een beetje nette BX in bijzondere staat wordt nu ook al een paar duizend euro betaald.. goede XM's worden niet meer 'weggegeven'.. dan vind ik deze prijs niet eens heel erg 'over the top'.. eigenlijk.
spyderweb zei:Wellicht leuk voor een Citroën dealer om in de etalage te zetten.
Daar komt ie juist vandaan, als ik de tekst lees.. (privé collectie weliswaar.. maar zal best ergens getoond zijn..)
Zal het een originele NL auto zijn?
Rob0032 zei:Waarom doe je 'm al weg? Of was dat altijd het plan al? Leuk dat 'ie nu op kenteken staat. Heb 'm een paar weken geleden nog gezien, echt een heel tof ding! Erg nette prijs ook.Ik denk overigens dat er meer Dacia 1300-onderdelen zijn dan voor de Renault 12, maar dat geheel terzijde.
![]()
Rob0032 zei:Durashift zei:(..)
Echter, is een, in een fatsoenlijke staat verkerende C-Kadett sedan, dan 4500 waard volgens jou?
In mijn ogen wel ja. Ik begrijp dat auto's die vroeger op elke straathoek stonden niet gauw het predicaat van 'bijzonder' krijgen, maar inmiddels zijn er relatief weinig van over. En uiteindelijk staat er dan wel een ruim 40 jaar oude oldtimer, met als bonus een typische kleur en origineel Nederlands kenteken. Prijzen voor auto's van 40 jaar en ouder, en in behoorlijke staat, beginnen bovendien ongeveer bij dit soort bedragen. Nette Kevers, 500'tjes en Amazons vind je niet meer voor een habbekrats, enkele uitzonderingen daargelaten.