Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Peter.S zei:rzasa zei:https://www.autowereld.nl/fiat/tipo/3-drs-s-251302/details.html
![]()
Kijk voor de gein eens naar de laatste tenaamstelling! Deze dealer heeft een hoop oude Fiats staan voor teveel geld.
- Quatrelle - zei:blauwe Lexus gaat een maat van mij kijken zaterdag. Ben benieuwd!
Dat zie ik niet op mijn schermpje.Carkiller zei:Klassiekerrijder zei:Ze zijn er blijkbaar nog steeds, strakke Astra's uit de eerste maanden. Keurig ding!![]()
Op het grote scherm van mijn smart tv zie ik wel flink wat roest bij beide achterwielkasten.
Hier ook redelijk goed te zien want grotere foto's.
Durashift zei:Mooie Tipo. Ik begrijp alleen niet dat als je er zoveel aan onderhoud in investeert (wat ongetwijfeld noodzakelijk was) én het familiebezit betreft.. dat je daarvan zelf niet eerst gaat genieten.. ipv te koop te zetten..
Durashift zei:Mooie Tipo. Ik begrijp alleen niet dat als je er zoveel aan onderhoud in investeert (wat ongetwijfeld noodzakelijk was) én het familiebezit betreft.. dat je daarvan zelf niet eerst gaat genieten.. ipv te koop te zetten..
929V6 zei:Durashift zei:Mooie Tipo. Ik begrijp alleen niet dat als je er zoveel aan onderhoud in investeert (wat ongetwijfeld noodzakelijk was) én het familiebezit betreft.. dat je daarvan zelf niet eerst gaat genieten.. ipv te koop te zetten..
Ik begrijp dat dit allemaal gedaan is nádat de auto uit familiebezit is overgenomen. Dan is het volstrekt logisch, want dat maakt de auto natuurlijk wel een stuk gemakkelijker te verkopen.

929V6 zei:Durashift zei:Mooie Tipo. Ik begrijp alleen niet dat als je er zoveel aan onderhoud in investeert (wat ongetwijfeld noodzakelijk was) én het familiebezit betreft.. dat je daarvan zelf niet eerst gaat genieten.. ipv te koop te zetten..
Ik begrijp dat dit allemaal gedaan is nádat de auto uit familiebezit is overgenomen.
929V6 zei:Dan is het volstrekt logisch, want dat maakt de auto natuurlijk wel een stuk gemakkelijker te verkopen.
R-W zei:
rzasa zei:https://ww3.autoscout24.nl/classified/287705703?asrc=st|as
500 euro
![]()
Barri zei:gekocht, Stif? Advertentie is namelijk verwijderd...
Moderator
Gewoon Dirk zei: