Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/page/2/opel-manta-2-0i-gsi-origin-95-000-km-2e-eigenaar-nl-154529457.html?sr_ab=0&no_qs=True&max_bouwjaar=1996
Misschien dezelfde als een tijdje terug.
![]()
Astrawez zei:De Manta lijkt me een andere dan eerst. Die andere daar werd namelijk ruim 40.000 euro voor gevraagd en had nog minder gelopen.
Stif zei:Astrawez zei:De Manta lijkt me een andere dan eerst. Die andere daar werd namelijk ruim 40.000 euro voor gevraagd en had nog minder gelopen.
Net als wat ik hier boven zei, dit is dezelfde!
De MP advertentie heb ik namelijk nog bewaard.
Hij stond toen te koop bij De Croon Classics&More in Twello Gelderland de advertentie is/was geplaatst op 4 september 2015.
Op die foto's is in de kofferbak nog net de kenteken plaat te zien voor de aanhanger XF-80-NT,verder komen bouwjaar kleur en kilometerstand overeen.
Jammer eigenlijk van het mooie verhaaltje dat Klaas er bij verteld.("deze auto is Friesland nog nooit uitgeweest")
ooit geweten dat er een 3.0 VR6 was...
D. Elzinga zei:Nooit geweten dat er een 3.0 VR6 was...
Weet niet zo goed wat het precies is, eigenlijk. Er staat V6 op het motorblok, maar daarvan bestond (althans in het tijdperk van de Golf IV) ook geen drie liter...
Audi80Coupé zei:D. Elzinga zei:Nooit geweten dat er een 3.0 VR6 was...
Weet niet zo goed wat het precies is, eigenlijk. Er staat V6 op het motorblok, maar daarvan bestond (althans in het tijdperk van de Golf IV) ook geen drie liter...
Deze ''V6'' is wel degelijk een VR6, zelfs de 3.2 en 3.6 6-cilinders uit bijvoorbeeld de vorige modellen Passat (R36) zijn in de basis nog steeds de VR6!
Oppassen voor modder achter de achterspeakers.Micha D. zei:Zijn die 100NX'en nou niets waard of is deze gewoon heel goedkoop? Wel echt een leuk ding!
stoterstangen90 zei:Oppassen voor modder achter de achterspeakers.Micha D. zei:Zijn die 100NX'en nou niets waard of is deze gewoon heel goedkoop? Wel echt een leuk ding!
Micha D. zei:Leuk die Visa Leader. Het dezelfde kentekenserie als die van mij! Wel jammer dat hij niet zo netjes meer is, al is er met wat liefde wel weer iets leuks van te maken.
SV2A3 by Micha Collection, on Flickr
advertentie zei:als hij warm is de choke er iets op laten staan om te zorgen dat hij niet bokt
Moderator