A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Moderator
Jij had toch ook al die 80 B3 en een Senator gekocht?Graad Raaijmakers zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m988985742-audi-80-sc-1986-nieuwstaat-oldscool-retro-ratlook.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Deze gisteren avond gekocht
Barri zei:Jij had toch ook al die 80 B3 en een Senator gekocht?Graad Raaijmakers zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m988985742-audi-80-sc-1986-nieuwstaat-oldscool-retro-ratlook.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
Deze gisteren avond gekocht![]()
Moderator
Wat is zonde? Aan de andere kant is een auto gebouwd om te rijden. Mijn SEC was destijds in showroom conditie. Tot op de dag van vandaag spijt dat ik er niet meer mee gereden heb (en hem verkocht heb).der Magistrat zei:Toffe Audi, zoiets had ik ook in gedachten toen ik op zoek was naar mijn huidige auto. Die ziet er inderdaad keurig uit, ergens jammer dat die als pekelbak gebruikt gaat worden.
michel1975 zei:Wat is zonde? Aan de andere kant is een auto gebouwd om te rijden. Mijn SEC was destijds in showroom conditie. Tot op de dag van vandaag spijt dat ik er niet meer mee gereden heb (en hem verkocht heb).der Magistrat zei:Toffe Audi, zoiets had ik ook in gedachten toen ik op zoek was naar mijn huidige auto. Die ziet er inderdaad keurig uit, ergens jammer dat die als pekelbak gebruikt gaat worden.
Ja dat zeg je iedere keer. Beetje een herhaling van zetten. Dan moet je er zelf 1 kopen in plaats van ieder keer afgeven en de enige die zeikt ben jij.- Quatrelle - zei:Ik zeg het nogmaals, elke handelaar denkt goud in handen te hebben, maar vergeet dat dit doorgaans normale auto's waren in hun tijd en ook als zodanig op waarde geschat moeten worden.
Ze verpesten echt de gehele markt met dit gezeik. Kopen ze op van particulieren voor een scheet en twee knikkers, en vragen er vervolgens 2 tot 3 keer zoveel voor zonder de auo ook maar aangeraakt te hebbe....en als je geluk hebt, komen er nog afleverkosten bij.
Youngtimers hadden juist een charme door de betaalbaarheid die ze hadden...bereikbaar voor bijna elke beurs,.,..en zie nu...
Moderator
rzasa zei:Ik denk dat ze bij 500e de markt goed genoeg kennen. Maar deze heeft de kleur niet echt mee om die vraagprijs te verantwoorden vind ik.
michel1975 zei:Ik niet. Als die overpriced is wordt die niet verkocht.
Die witte W8 is al 2 keer verkocht en weer ingeruild. De 605 was zeker niet overschat. Hooguit een inschattingsfout voor wat betreft de markt. Want ze zijn niet heel erg gewild. Maar ja je leven kan niet aaneenhangen van de successen.Rob0032 zei:rzasa zei:Ik denk dat ze bij 500e de markt goed genoeg kennen. Maar deze heeft de kleur niet echt mee om die vraagprijs te verantwoorden vind ik.
Ben ik niet helemaal met je eens. Hof stuwt de prijzen gigantisch op, nog buiten de vraag of dit terecht is of niet. In relatie tot de geboden kwaliteit denk ik van wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van auto's die ontzettend overschat zijn daar. De witte W8 die er nu zo'n jaartje staat bijvoorbeeld, of de 605 van laatst.
Rob0032 zei:rzasa zei:Ik denk dat ze bij 500e de markt goed genoeg kennen. Maar deze heeft de kleur niet echt mee om die vraagprijs te verantwoorden vind ik.
Ben ik niet helemaal met je eens. Hof stuwt de prijzen gigantisch op, nog buiten de vraag of dit terecht is of niet. In relatie tot de geboden kwaliteit denk ik van wel, maar er zijn genoeg voorbeelden van auto's die ontzettend overschat zijn daar. De witte W8 die er nu zo'n jaartje staat bijvoorbeeld, of de 605 van laatst.
Marco heeft een bepaalde doelgroep met heel veel vaste klanten. Gezien de omloopsnelheid en de hoeveelheid verkochte auto's kennelijk een doelgroep die wel koopt en blijft terugkomen. In Teutonia rijden er behoorlijk wat die regelmatig bij hem kopen.rzasa zei:Rob0032 zei:rzasa zei:Ik denk dat ze bij 500e de markt goed genoeg kennen. Maar deze heeft de kleur niet echt mee om die vraagprijs te verantwoorden vind ik.
In zoverre goed genoeg dat er altijd wel weer iemand is die de bewuste auto koopt. En hij heeft een erg goede naam, waardoor men misschien bereid is om wat meer te betalen.
michel1975 zei:Ja dat zeg je iedere keer. Beetje een herhaling van zetten. Dan moet je er zelf 1 kopen in plaats van ieder keer afgeven en de enige die zeikt ben jij.- Quatrelle - zei:Ik zeg het nogmaals, elke handelaar denkt goud in handen te hebben, maar vergeet dat dit doorgaans normale auto's waren in hun tijd en ook als zodanig op waarde geschat moeten worden.
Ze verpesten echt de gehele markt met dit gezeik. Kopen ze op van particulieren voor een scheet en twee knikkers, en vragen er vervolgens 2 tot 3 keer zoveel voor zonder de auo ook maar aangeraakt te hebbe....en als je geluk hebt, komen er nog afleverkosten bij.
Youngtimers hadden juist een charme door de betaalbaarheid die ze hadden...bereikbaar voor bijna elke beurs,.,..en zie nu...
Rob0032 zei:rzasa zei:Ik denk dat ze bij 500e de markt goed genoeg kennen. Maar deze heeft de kleur niet echt mee om die vraagprijs te verantwoorden vind ik.
En daar is die dan. De enigste geleverde AMERIKAANSE Ford Focus.