A
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kristian zei:Even op MP zoeken naar een MX-5 in Kampen in matzwart. Geweldige advertentie.
Zag hem toevallig als blikvanger staan.
Rob0032 zei:@Zemelaar,
Dit keer geen achtergrondinformatie?
Rob0032 zei:Leuke Saab, hoewel het wel echt een project is. In het wit zie je ze ook niet zo vaak.
Gaaf exemplaar voor een mooie prijs. Maar waar zit ik hier nu naar te kijken?
- Quatrelle - zei:Totaal geen geld voor, noch de plek...maar ga morgen toch kijken bij eerder aangereikt Corollaatje.
Auto word al door de laatste 3 eigenaren vertroeteld als hobbywagen (garagegestald), waarbij de laatste eigenaar, of eigenlijk eigenaresse, hem 1 jaar gebruikt heeft als reiswagentje tussen school en thuis.
Compleet, inclusief hoedenplank.
Is mij verteld hard op de kwetsbare plekken zoals dorpels en wielkasten...ik ben benieuwd.
Moet er anderhalf uur heen en ook weer terug voor reizen...maar voor dat geld kan ik deze niet laten staan. Zoveel zijn er niet meer van, en ik kan niet alles redden, maar ik verdom het als ik deze naar Afrika laat gaan!
simca1006 zei:- Quatrelle - zei:Totaal geen geld voor, noch de plek...maar ga morgen toch kijken bij eerder aangereikt Corollaatje.
Auto word al door de laatste 3 eigenaren vertroeteld als hobbywagen (garagegestald), waarbij de laatste eigenaar, of eigenlijk eigenaresse, hem 1 jaar gebruikt heeft als reiswagentje tussen school en thuis.
Compleet, inclusief hoedenplank.
Is mij verteld hard op de kwetsbare plekken zoals dorpels en wielkasten...ik ben benieuwd.
Moet er anderhalf uur heen en ook weer terug voor reizen...maar voor dat geld kan ik deze niet laten staan. Zoveel zijn er niet meer van, en ik kan niet alles redden, maar ik verdom het als ik deze naar Afrika laat gaan!
En? Was het iets?
verkoper zei:De Croon Classics is sinds 1928 een begrip en al 3 generaties actief in de automobielbranche!