Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Vreemd. Ik weet echt 100% zeker dat ik 'm vanmiddag op de iPhone twee keer op deze pagina zag. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Phaeton W12 zei:Leuke auto, maar ik zou voor hetzelfde geld nu een nieuwe F12 kopen, een F355, een 328 GTBi, een 612, een 456 en een Mondial cabrio, en dan nog 6 ton overhouden![]()
Bij Prins staan wel vaker prijzige auto's. Waarschijnlijk hebben ze genoeg klanten in het buitenland die het er wel voor over zullen hebben.Rob0032 zei:Die 90 is briljant, maar werkelijk buiten alle proporties geprijsd.![]()
danny1995 zei:Bij Prins staan wel vaker prijzige auto's. Waarschijnlijk hebben ze genoeg klanten in het buitenland die het er wel voor over zullen hebben.Rob0032 zei:Die 90 is briljant, maar werkelijk buiten alle proporties geprijsd.![]()
Rob0032 zei:Die 90 is briljant, maar werkelijk buiten alle proporties geprijsd.![]()
ginkelvanmichiel zei:hm, tsja, ik kom niet echt uit met de maandlasten van zo'n wagen. ik ga 15.000 km per jaar rijden, maar de verzekering e.d. is gewoon extreem duur.
Da's het nadeel van 10 jaar lang alles met de fiets doen en daardoor geen schadevrije jaren opbouwen. Maar een mooie Kadett is het zeker, maar met automaat ook nog eens dorstig.
Zemelaar zei:![]()
https://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-sl-600-schweinfurt/204288966.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=105&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxFirstRegistrationDate=1993-12-31&negativeFeatures=EXPORT&noec=1
Hier staan nog een paar foto's meer.
Bijzondere auto, zo'n Väth V72. Met 7,2 liter V12 en 510 pk. Best bijzonder in 1993.
Rob0032 zei:Pfff, die Alfa 90 is veel te goedkoop! Kun je makkelijk het 15-voudige voor vragen.
Hij is overigens van AW-redacteur Michiel Willebrands.
Moderator
Moderator
Die komplette Maschine wurde ab Neuwagen auf 5,0L Hubraum von Hartge geändert und hat somit eine eingetragene Leistung von 350PS. Die Optik sowie das Fahrwerk wurde ebenfalls von Hartge Modifiziert um die Geschwindigkeit von rund 300 Km/h zu Gewährleisten.
Der Wagen hatte durch diese Modifikationen einen Neupreis von rund 160.000.-EURO!
Alles regulär eingetragen und belegbar. Dieser BMW HARTGE wurde nur als Geschäftsführerfahrzeug auf Langstrecken bewegt. Man sieht diesem Wagen in keinster Weise die Laufleistung an weder innen noch aussen!
Eine echte Rarität.
Zemelaar zei:De bovenste zou zo op de markt kunnen staan. Viskraam erachter en je gelooft het ook. Een werkpaard.
Rob0032 zei:I don't want to burst your bubble, maar ik zie die AMG ook perfect een viskraam slepen!![]()
Micha D. zei:
Rob0032 zei:Pfff, die Alfa 90 is veel te goedkoop! Kun je makkelijk het 15-voudige voor vragen.
Hij is overigens van AW-redacteur Michiel Willebrands.