D Elzinga
Kilometervreter
Barri zei:Een leuk D-Kadettje. Zou ie echt zo weinig kilometers hebben?
Ik durf eigenlijk wel een weddenschap aan dat deze minimaal een ton meer heeft gereden:T
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Een leuk D-Kadettje. Zou ie echt zo weinig kilometers hebben?
rzasa zei:https://www.speurders.nl/overzicht/autos/None/peugeot-205-1-6-gti-151700128.html?sr_ab=0&query=&category=2003&local-postcode=&local-distance_value=0&subcategory=&carmodel-search=&min_prijs=&max_prijs=&min_kilometerstand=&max_kilometerstand=&min_bouwjaar=&max_bouwjaar=1995&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=
![]()
Is dat een nieuwe trent: aan de linkerkant de B-stijl zwart en aan de rechterkant lakkleur. (Zie Sierra XR4i)
Ik had vroeger een witte 205 GTI.
Geweldige wagentjes.
Moderator
minor zei:Is dat een nieuwe trent: aan de linkerkant de B-stijl zwart en aan de rechterkant lakkleur. (Zie Sierra XR4i)
Rob0032 zei:Die Dodge en Kever zijn heel erg leuk! Die 190 ziet er ook erg netjes uit (het interieur dan), maar wat zit daar voor grille op?
JW01 (vanaf een Appel) zei:Misschien dat de verkoper de advertentie verwijderd heeft en 'm nu probeert te veilen?
Löter Kuck zei:
Rob0032 zei:Staat er al heeeeeeeeel lang. Heeft ook in tijdschriften gestaan. Ik heb 'm gezien toen ik bij dit bedrijf ging kijken voor een andere auto. Geweldige kleur en de overtreffende trap van 'geweldig' voor het interieur. Briljant gewoon!
Löter Kuck zei:Merkwaardig dat zo'n exoot niet te slijten is, waar tijdgenoten van andere merken in waarde exploderen.
Löter Kuck zei:Rob0032 zei:Staat er al heeeeeeeeel lang. Heeft ook in tijdschriften gestaan. Ik heb 'm gezien toen ik bij dit bedrijf ging kijken voor een andere auto. Geweldige kleur en de overtreffende trap van 'geweldig' voor het interieur. Briljant gewoon!
Merkwaardig dat zo'n exoot niet te slijten is, waar tijdgenoten van andere merken in waarde exploderen. Vind dat geel op deze slee persoonlijk erg fraai. Je vindt haar zo terug op de parkeerplaats bij (winkelformule naar eigen inzicht invullen)...
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:D. Elzinga zei:
Haha, ze hebben hem maar even 2k duurder gemaakt
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
D. Elzinga zei:Je mag daar pas een proefrit maken als je min of meer al zeker weet dat je de betreffende auto wilt kopen![]()
Dat vond ik ook al zo apart inderdaad. Meestal zijn de rolstoelvarianten ook hoger qua opbouw.929V6 zei:Zou de vervoerde persoon blind zijn geweest?
Löter Kuck zei:Mensen die voorzien zijn van de nodige munten hoeven zich doorgaans niet (meer) te bewijzen, die komen binnen in spijkerbroek en slobbertrui. Of groen overhemd. Wat dat betreft had Zemelaar geen betere kledingkeuze kunnen maken voor zijn vele, vele, zeer vele proefritten.
Rob0032 zei:Löter Kuck zei:Mensen die voorzien zijn van de nodige munten hoeven zich doorgaans niet (meer) te bewijzen, die komen binnen in spijkerbroek en slobbertrui. Of groen overhemd. Wat dat betreft had Zemelaar geen betere kledingkeuze kunnen maken voor zijn vele, vele, zeer vele proefritten.
Ik vraag me af hoe je dat dan uitstraalt. Ik mag zeker niet klagen over mijn pecunia-voorraad, maar toch heb ik grote moeite proefritten te maken. En om nou te zeggen dat ik eruit zie als iemand van 19.... I wish!
D. Elzinga zei:Rob0032 zei:Löter Kuck zei:Mensen die voorzien zijn van de nodige munten hoeven zich doorgaans niet (meer) te bewijzen, die komen binnen in spijkerbroek en slobbertrui. Of groen overhemd. Wat dat betreft had Zemelaar geen betere kledingkeuze kunnen maken voor zijn vele, vele, zeer vele proefritten.
Ik vraag me af hoe je dat dan uitstraalt. Ik mag zeker niet klagen over mijn pecunia-voorraad, maar toch heb ik grote moeite proefritten te maken. En om nou te zeggen dat ik eruit zie als iemand van 19.... I wish!
Laten we wel wezen: die Lincoln was nou ook weer niet zo extreem duur dat aanschaf ervan voor slechts een klein groepje multimiljonairs is weggelegd.
Aldus lijkt het mij nogal overdreven om mogelijke geïnteresseerden af te rekenen op hun al dan niet getoonde financiele vermogen.
De weigering van een proefrit lijkt mij eerder ingegeven door slechte ervaringen in het verleden. Er schijnen namelijk mensen te zijn die interesse veinzen zodat ze even met een auto kunnen rijden, terwijl ze in werkelijkheid helemaal niet van plan zijn om tot aanschaf over te gaan![]()
ginkelvanmichiel zei:jammer dat die Kadett al gereserveerd is... Ik heb een nieuwe baan en daar heb ik wat 'meer' auto voor nodig om niet doof te worden voor de 130 km/dag was wel wat voor mij geweest![]()