A
Anoniem
Guest
Wouter82 zei:Leuk, maar je kan hem dus niet overschrijven. Dat moet je dus nog een keer, mét de eigenaar, in NL doen...
Maar je hebt de eigenaar toch niet nodig bij het overschrijven?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Leuk, maar je kan hem dus niet overschrijven. Dat moet je dus nog een keer, mét de eigenaar, in NL doen...
Waarschijnlijk heeft hij in 2001 nog gewoon apk gehad waarbij de kentekenplaten zijn vervangen. De huidige bekende apk datum is een fictieve datum, omdat dit waarschijnlijk niet meer bekend is bij het rdw.Rob0032 zei:Gelukkig is de apk maar 25 jaar verlopen. Wel vreemd dat er dan toch GAIK-platen op zitten.
Wouter82 zei:De verkoper krijgt ook een stuk papier. Los daarvan is ook de apk een probleem, al is dat nog wel een te nemen gok. Of niet?
Charger zei:Ford Sierra XR4i:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m941833607-ford-sierra-xr4i-1985.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr
![]()
"Verder in originele, redelijk nette staat. Interieur zeer netjes en heel op het dashboard na, welke enkele scheuren in de bovenzijde heeft. Sierra-kwaal......"
Jammer dat alleen het reservewiel de originele velg heeft.
speedtouch zei:Honda Prélude:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m942541573-honda-prelude-1-8-ex-1984-met-caravan-bassie-en-adriaan.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Moderator
en zijn voorzien van een geavanceerde schakeling waardoor deze auto echt kan knipogen! Bij het sluiten van de koplampen knippert een koplamp nogmaals.
Waarschuwing: ga niet op een mooie dag verkleed als Bassie en Adriaan rijden over de snelweg met dit span: levensgevaarlijk! Wij spreken uit ervaring.
JW01 (vanaf een Appel) zei:speedtouch zei:Honda Prélude:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/honda/m942541573-honda-prelude-1-8-ex-1984-met-caravan-bassie-en-adriaan.html?c=9b26ed2a557deff636f4f8b9c5b7a618
Wauw, eindelijk iemand die het juiste model heeft gebruikt.![]()
929V6 zei:Heel mooie Taunus, misschien zelfs de mooiste TC1 van NL, maar ik hoop dat de jonge bereider (sic) zijn blitser wel netjes in de originele staat houdt...
- Quatrelle - zei:929V6 zei:Heel mooie Taunus, misschien zelfs de mooiste TC1 van NL, maar ik hoop dat de jonge bereider (sic) zijn blitser wel netjes in de originele staat houdt...
ik weet dat het een heeeeeeel moeilijke kleur is om te spuiten, maar ben ik de enige die het kleurverschil ziet bij rechter voordeur en voorscherm?
Rob0032 zei:Ha, wat grappig!
Gelukkig is de apk maar 25 jaar verlopen. Wel vreemd dat er dan toch GAIK-platen op zitten. Wie gaat 'm even ophalen?![]()
D. Elzinga zei:1999 Jaguar S-Type 3.0 V6 Executive Wat zijn deze dingen eigenlijk al goedkoop geworden...
Stif zei:Die witte manta GSI daar is een collega heen geweest.
Er is wel wat van te maken hoor maar dorpels en kofferbak zijn verrot.
Het is wel een komplete auto, dat wel maar het feit dat hij nog te koop staat zegt al genoeg.
Hij staat in het hele hoge noorden.
Moderator
Renault15.17 zei: