^^^ Ja en nee, vind ik. Het is, natuurlijk, de basis van ons handelssysteem: inkopen tegen een (scherpe) prijs en voor een hogere prijs proberen te verkopen.
Echter, vaak is een hogere prijs ook te rechtvaardigen door een toevoeging van een bepaalde waarde: een upgrade van het goed, een dienstverlening geleverd oid (ompakken ofzo).
Zo'n Corsa A voor een rooitje meer te koop zetten.. komt in mijn ogen toch meer in het
dropship gebied waar jongelui rijk mee denken/zeggen te worden.
Enig pluspunt is wel dat de nieuwe aanbieder het gewoon aandurft om de afbladerende, linker, zijkant vól in beeld te brengen.

Linker achterscherm lijkt ook een roestplek te hebben aldaar.
Voor de mensen die op zoek zijn naar de '1000 euro of minder' auto, om welke reden dan ook, is de spoeling van een beetje redelijk exemplaar vrij dun tegenwoordig. Of die specifiek op zoek zijn naar een Corsa A waag ik te betwijfelen. Dus die zullen niet gauw in de val trappen maar ik had het graag gezien dat zo'n auto dan naar een particulier gaat die het goed kan gebruiken.. ipv de handelaar.
Maar ja, ik heb makkelijk praten, zo hier op een scherm... je zal maar de verkoper (de initiële) zijn en dan nog moeten kiezen of de aankoper volledig geschikt is voor het budgetsegment waarin je adverteert

... Weg=Weg is dan ook een prima, rationele, gedachte, denk ik.