Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Ik ben niet zo van de duplicaatcodes maar wat blijft zo’n Town Car toch een gave bak. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Grappig! Deze in Duitsland te koop staande Honda Prelude viel me op vanwege de leeftijd (maand/bouwjaar). Bassie & Adriaan reden in een aantal series meestal met de JX-74-NB, uitgegeven in mei 1983. Dacht eerst ergens gelezen te hebben dat de JX-kentekens, net als dit exemplaar, van juni 1983 waren maar helaas!
![]()
323tiCompact zei:Jay DoubleYou zei:Grappig! Deze in Duitsland te koop staande Honda Prelude viel me op vanwege de leeftijd (maand/bouwjaar). Bassie & Adriaan reden in een aantal series meestal met de JX-74-NB, uitgegeven in mei 1983. Dacht eerst ergens gelezen te hebben dat de JX-kentekens, net als dit exemplaar, van juni 1983 waren maar helaas!
![]()
Deze mist allen de kunststof spoilerlip op het kofferdeksel.
rzasa zei:Ik vind hem zonder gele stippen veel leuker...
Barri zei:die tv voor de passagier linksachter!![]()
Dizono zei:Over leuke originele Hessing-auto's gesproken...
(..).
Moderator
Pfoh, nu je het zegt. Die had er op een gegeven moment twee toch, een donkere en een bordeauxrode? En dan maar hopen dat er op elk moment eentje rijdbaar is.Dizono zei:Die Delta is fraai, maar ik moet meteen denken aan een topic hier ooit op AW met iemand die zo'n ding had. Die ging daar aan onderdoor volgens mij... (iemand een idee hoe dat ooit is afgelopen?)
Barri zei:Pfoh, nu je het zegt. Die had er op een gegeven moment twee toch, een donkere en een bordeauxrode? En dan maar hopen dat er op elk moment eentje rijdbaar is.Dizono zei:Die Delta is fraai, maar ik moet meteen denken aan een topic hier ooit op AW met iemand die zo'n ding had. Die ging daar aan onderdoor volgens mij... (iemand een idee hoe dat ooit is afgelopen?)
Carfanatic zei:Barri zei:Pfoh, nu je het zegt. Die had er op een gegeven moment twee toch, een donkere en een bordeauxrode? En dan maar hopen dat er op elk moment eentje rijdbaar is.Dizono zei:Die Delta is fraai, maar ik moet meteen denken aan een topic hier ooit op AW met iemand die zo'n ding had. Die ging daar aan onderdoor volgens mij... (iemand een idee hoe dat ooit is afgelopen?)
https://www.autoweek.nl/forum/read.php?18,4985479,page=1
Total Loss zei:Wel bizar hoe weinig die dingen waard zijn, eerste eigenaar, erg lage kilometerstand en kost nog geen drol ( voor dat type auto )
ginkelvanmichiel zei:Normaal zou ik niet zo snel een Astra F Caravan plaatsen,
maar een met 300.000km + en in een dergelijke staat lijkt me toch wel zeldzaam!
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/opel/m1781717390-opel-astra-1-6-i-st-wgn-1997-beige
Barri zei:Die Passat vind ik vrij aan de prijs, zo populair is die niet.
Zadelsnuiver zei:Barri zei:Die Passat vind ik vrij aan de prijs, zo populair is die niet.
Voor die prijs verwacht je inderdaad geen dichtgeplakt dakraam en Mégane velgen![]()