Jay DoubleYou
Asfaltkampioen
Kan iemand snel die Panda halen voordat-ie bij Bruno terecht komt? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jay DoubleYou zei:Kan iemand snel die Panda halen voordat-ie bij Bruno terecht komt?![]()
Moderator
Dit vind ik nog steeds een leuk ding, zeker in deze kleur en uitvoering! Herinner me nog dat we bij mijn zaterdagbaantje exact zo eentje als inruiler hadden. Een verkoper heeft 'm toen meegenomen op vakantie.Renault15 17 zei:Door velen wordt dit gezien als de ultieme Espace. Met relatief lage kilometersstand.
Espace 2.0 16v The Race
![]()
rzasa zei:.........
Stond van de week nog hier te koop voor 9900 euro:
https://www.venemaclassiccars.nl/classic-cars/lancia-beta-2000-hpe-1950096 (veel betere foto's)
D Elzinga zei:https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/oldtimers/m1615121850-ford-consul-1700-origineel-nederlands-bj-1961.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr
Moderator
929V6 zei:Gaaf. Niet alleen origineel Nederlands geleverd maar ook geassembleerd in de Ford-fabriek in Amsterdam. Deze decoratie op de flanken komt alleen voor bij de Amsterdamse versies.
Zadelsnuiver zei:Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.
Jay DoubleYou zei:Zadelsnuiver zei:Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.
Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij geldt net zo dat er voor dat geld inderdaad wel wat leukers te koop is. Maar je zal als Skyline-liefhebber met genoeg geld maar op zoek zijn naar zoiets, dan staat de advertentie er in ieder geval maar.![]()
Wouter82 zei:929V6 zei:Gaaf. Niet alleen origineel Nederlands geleverd maar ook geassembleerd in de Ford-fabriek in Amsterdam. Deze decoratie op de flanken komt alleen voor bij de Amsterdamse versies.
Is deze badge dan logisch?![]()
Zadelsnuiver zei:Jay DoubleYou zei:Zadelsnuiver zei:Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.
Ik zou het zelf ook nooit doen. Voor mij geldt net zo dat er voor dat geld inderdaad wel wat leukers te koop is. Maar je zal als Skyline-liefhebber met genoeg geld maar op zoek zijn naar zoiets, dan staat de advertentie er in ieder geval maar.![]()
Absoluut, voor de Skyline liefhebbers is dit ongeveer wel de heilige graalenige uitvoering die ik me kan bedenken die nog bijzonderder zou kunnen zijn is wellicht een MP III
Wouter82 zei:Fantastisch! Maar het linkje werkt niet (en ik kan hem ook niet zo gauw vinden op de site)...
Het is de eerste onder 'voorraad' op Emiles site.
Wouter82 zei:Fantastisch! Maar het linkje werkt niet (en ik kan hem ook niet zo gauw vinden op de site)...
afentoe zei:Zadelsnuiver zei:Jay DoubleYou zei:Zadelsnuiver zei:Zo ik moest ook even met mijn ogen knipperen toen ik die prijs zag! Legendarische wagen, maar dit is gewoon supercar geld en het blijft toch "maar" een Skyline.
Absoluut, voor de Skyline liefhebbers is dit ongeveer wel de heilige graalenige uitvoering die ik me kan bedenken die nog bijzonderder zou kunnen zijn is wellicht een MP III
Wat een fantastisch ding! Je moet niet onderschatten hoe een grote 'scene' er om dat model heen draait. Deze is zó weg.
Pietzoveel zei:Lukt niet, Stif, iets met een uitlaatspruitstuk met Turbo die in de weg zit.
Moderator
Stif zei:Voor dat geld wilde ik een links gestuurde, voor dat geld zijn er wel bedrijfen die dat kunnen doen (?) Dan heb je echt wat unieks..
929V6 zei:Ik heb niet echt veel met de W124 maar dat rode interieur is echt geweldig!