D Elzinga
Wegverkenner
zombies zei:De prijs daarintegen is wel erg hoog.
Het is een veiling, he. We zullen zien of bieders de estimate waard vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zombies zei:De prijs daarintegen is wel erg hoog.
Klassiekerrijder zei:Gelukkig is dat een kwestie van smaak en wordt dat niet door één persoon bepaald..R-W zei:Nou zie ik hier veel hele toffe exemplaren voorbij komen maar daar kan ik bovenstaande auto's toch echt niet onder scharen.
Ik snap het enthousiasme over de zoveelste Corolla ook niet. Ik zeg het verkeerd ik deel hem niet. Maar zo nu en dan zie ik wel pareltjes voorbij komen.R-W zei:Klassiekerrijder zei:Gelukkig is dat een kwestie van smaak en wordt dat niet door één persoon bepaald..R-W zei:Nou zie ik hier veel hele toffe exemplaren voorbij komen maar daar kan ik bovenstaande auto's toch echt niet onder scharen.
Dito.
Hoe kan een importauto nou een Glider zijn. Die naam werd enkel door de Nederlandse importeur gebruikt.Stif zei:En daar duikt weer een glider op, wederom een prachtig exemplaar
michel1975 zei:Ik snap het enthousiasme over de zoveelste Corolla ook niet. Ik zeg het verkeerd ik deel hem niet. Maar zo nu en dan zie ik wel pareltjes voorbij komen.R-W zei:Klassiekerrijder zei:Gelukkig is dat een kwestie van smaak en wordt dat niet door één persoon bepaald..R-W zei:Nou zie ik hier veel hele toffe exemplaren voorbij komen maar daar kan ik bovenstaande auto's toch echt niet onder scharen.
Dito.
een matige auto (anders zouden er wel meer van zijn verkocht)
929V6 zei:een matige auto (anders zouden er wel meer van zijn verkocht)
Gaat dit over de Corolla? Volgens mij is elke generatie tot in de jaren negentig behoorlijk succesvol geweest qua verkopen. Van de generaties E80 en E90 gaat mijn hart ook niet echt sneller kloppen, maar een goed bewaard gebleven exemplaar vind ik toch altijd wel leuk om te zien. Net als elke andere auto die een jaar of 30 geleden normaal was in het straatbeeld, noem het maar gewoon jeugdsentiment.
24 7 zei:Ja, die lancias zijn in mijn ogen ook niets waard.
Hun voorganger daarin tegen wel.
Ik zie dat wel als toekomstige klassieker.
D. Elzinga zei:
D. Elzinga zei:
Stif zei:Oke een punt beste KR, maar in mijn ogen is hij dan wat te duur, dit komt doordat er Youngtimer in de verkoop tekst staat.
Youngtimer klinkt meer statusverhogend dan oude bak.Jay DoubleYou zei:Stif zei:Oke een punt beste KR, maar in mijn ogen is hij dan wat te duur, dit komt doordat er Youngtimer in de verkoop tekst staat.
De term "Youngtimer" is toch puur alleen vanwege de leeftijd?
Klassiekerrijder zei:Dat is ook wel een beetje te verwachten na 17 jaar en 170.000 km toch? De verkoper claimt geen nieuwstaat.
stoterstangen90 zei:Youngtimer klinkt meer statusverhogend dan oude bak.Jay DoubleYou zei:Stif zei:Oke een punt beste KR, maar in mijn ogen is hij dan wat te duur, dit komt doordat er Youngtimer in de verkoop tekst staat.
De term "Youngtimer" is toch puur alleen vanwege de leeftijd?
stoterstangen90 zei:Youngtimer klinkt meer statusverhogend dan oude bak.Jay DoubleYou zei:De term "Youngtimer" is toch puur alleen vanwege de leeftijd?Stif zei:Oke een punt beste KR, maar in mijn ogen is hij dan wat te duur, dit komt doordat er Youngtimer in de verkoop tekst staat.
DagDromer zei:dat vermoeden heb ik ook. Laten we wel wezen, wat is de handelswaarde voor een 17-jarige 3 serie? 2K, 3K, dan heb je het echt wel gehad volgens mij. Idd omdat er idd zzp-ers, ondernemers of wellicht zelfs medewerkers zijn die zakelijk een 15+ jarige auto gaan rijden wegens bijtelling over dagwaarde zal zeker invloed hebben op de vraagprijzen voor sommige auto's.
Bofkont SLK350 zei:DagDromer zei:dat vermoeden heb ik ook. Laten we wel wezen, wat is de handelswaarde voor een 17-jarige 3 serie? 2K, 3K, dan heb je het echt wel gehad volgens mij. Idd omdat er idd zzp-ers, ondernemers of wellicht zelfs medewerkers zijn die zakelijk een 15+ jarige auto gaan rijden wegens bijtelling over dagwaarde zal zeker invloed hebben op de vraagprijzen voor sommige auto's.
Niet geheel eens, de staat van de auto is wel heel erg belangrijk je kunt niet 1 op 1 een auto van het zelfde type/ bouwjaar gaan vergelijken.
Bijvoorbeeld dit exemplaar, zul je niet bar veel meer van vinden, te duur?? wat is te duur vraag ik mij dan af?? hangt allemaal af van vraag en aanbod.
Het aanbod van dit soort nette auto's is heel erg schaars de vraag hoog, daar is je antwoord al.
https://www.autohan.nl/aanbod/1660/BMW-330i-Individual.html
Jay DoubleYou zei:Helaas niet met blauwe platen.
rzasa zei:https://www.autoscout24.nl/aanbod/renault-r-5-1-4-cosmopolitan-benzine-bruin-b7749771-855e-d111-e053-e350040ab448?cldtidx=12
![]()
Je kan ook gewoon het originele stuur er opzetten.DagDromer zei:Och, zo'n stuurtje knap je binnen de 60 minuten heel netjes op.
Naafkapje eraf, stuur demonteren. Stickers eraf pulken en goed afplakken.
Vervolgens de kern matzwart spuiten en klaar.
Zijn bijzonder fijne stuurtjes. Zeker in vergelijk met een standaard R5 stuur. Heb vroeger meerdere jaren 80 Renaults gehad, zo'n stuur monteren was altijd de eerste modificatie.