Klassiekerrijder
Kilometervreter
Ook dat probleem heb ik bij de A2 niet langs horen komen, wel bij VW en Seat. Hij stond bij de ADAC jarenlang bovenaan in de lijst van betrouwbaarste auto's en de meeste mensen hebben niets dan goede ervaringen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Huub Type 43 zei:Kever1 zei:Zolang die Avus snowflakes hun hart en binnenvakken nog zwart hebben, vind ik ze prachtig en zou ik ze zeker doen. Als ze geheel aluminium-grijs zijn, vind ik ze een stuk minder en vind ik de Tecnokast juist mooier.
Ik ben het met Kever1 eens dat zilvergrijs gespoten Avussen het eigenlijk verdienen om in originele kleurstelling gebracht te worden.
Dat zal echter een heel ander prijskaartje hebben dan je wilde uitgeven aan een setje wintervelgen.
Laat je voor de 13" winterbanden goed informeren over de productiedatum. Ik heb eind december 2015 een setje Fulda Kristal Montero 3 winterbanden 175/70R13 gekocht bij een grote landelijke bandenketen en gisteren viel mijn oog op de DOT code 3112. Ze waren dus toen al 3,5 jaar oud. Bij mijn kilometrage zijn ze eerder 10 jaar oud dan dat ze versleten zijn. Volgende keer beter opletten.
D. Elzinga zei:
Moderator
Barri zei:Even ontopic: mijn vrouw viel het pas al op dat er nauwelijks meer mk2's rijden. Bij ons in de buurt nog eentje, en pas zag ik een zilvergrijze in Amersfoort. Maar verder zie ik ze echt nooit meer.
Moderator
Barri zei:Op Volksforum of VWforum zat destijds iemand uit omgeving Delft die erg goed was in het reviseren van die carburateurs. Maarja, vind nu zijn gegevens maar eens...
Betekent glazen dakje altijd achteraf inbouw of kan het origineel zijn?Barri zei:Hopen dat het dakje niet lekt.