Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geheel orginele staat
Klassiekerrijder zei:Als je kunt leven met minder comfort wel. Vooral airco ga je missen, en de betere ontwaseming. Dat kan bij slecht weer het rijplezier en de veiligheid aardig beïnvloeden.
autocratie zei:Charger; als daily is een moderne auto toch wel prettig; veiligheid, comfort en over het algemeen meer betrouwbaar dan een klassieker. Als tweede auto is een Golf 2, of in mijn geval een Golf 1 GTI, wel heel erg leuk. Het is ook een questie van instelling; je rijdt en beleeft zo'n auto anders en moet er ook andere verwachtingen van hebben. Ik vind een goede P-plek (garage of carport) ook wel een voorwaarde voor het rijden in een youngtimer.
Ik heb mijn oude GTI 1 bijna verkocht omdat ik geen zicht had op een goede overwinterplek.... Voor mij is het buiten laten slapen van zo'n auto not done.
CXXX zei:
flat412 zei:Ik heb wel de Madison bekleding dus, maar de golf is Perlgrau en das dan weer niet madison....
ik hou het wel op een CL
Klopt, mijn Madison heeft deze kleur, was een extra op de Madison maar die kleur kon je dus krijgen.Audi80coupe zei:LA7U Perlgrau is naar mijn weten wel een Madison-kleur
Moderator
Barri zei:Ik heb de aanbieder van dit Golfje eens gemaild: <https://www.speurders.nl/overzicht/autos/volkswagen/page/2/te-koop-rode-oldtimer-golf-ii-uit-1984-165637923.html>
Vraagprijs is natuurlijk veel te hoog. En als niemand de auto ophaalt, ik een beeld heb van de aandachtspunten, dan wil ik er wel een paar honderd euro op bieden![]()
Het is dus een van de twee, de witte MK I is in ieder geval over de Afsluitdijk heen gereden op de foto's te zien.Barri zei:En de leuke mk2 van een forummer staat te koop: [www.marktplaats.nl]
flat412 zei:Ben nu toch eens benieuwd, volgens mijn verzekering heb ik een Madison.
En in de papieren van VW en bij de RDW zie ik niks over Madison...
Hoe kan je een Madison Golfje herkennen?
Volgens mij had de Golf II C wel degelijk twee buitenspiegels en driepuntsgordels op de voorstoelen!Marcus77 zei:Geen deurbakken, geen speakers achterin, geen stuurbekrachtiging, verstelbare spiegels of vaak zelfs geen rechter spiegel.
Geen gordels, geen luxe.
Erik Baas zei:Volgens mij had de Golf II C wel degelijk twee buitenspiegels en driepuntsgordels op de voorstoelen!Marcus77 zei:Geen deurbakken, geen speakers achterin, geen stuurbekrachtiging, verstelbare spiegels of vaak zelfs geen rechter spiegel.
Geen gordels, geen luxe.
Moderator