D E N N I S
Asfaltkampioen
Deze aankondiging doe ik hier maar even:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
https://www.finalgear.com/shows/topgear/21/3/Bmwlover1 zei:Kan ik dit nog ergens terugkijken?
Had hem al gevonden, toch bedanktD.E.N.N.I.S. zei:https://www.finalgear.com/shows/topgear/21/3/Bmwlover1 zei:Kan ik dit nog ergens terugkijken?
Rob0118 zei:Had verwacht dat de Sandero het niet zou overleven, maar wel dus. Imposante beelden ook.![]()
Yellow Cab zei:Rob0118 zei:Had verwacht dat de Sandero het niet zou overleven, maar wel dus. Imposante beelden ook.![]()
Aan die Sandero kan niet zoveel stuk, dus ik verwachtte wel dat 'ie de reis het langst zou volhouden.
D.E.N.N.I.S zei:De challenge. Leuk dat de Fiesta een hele goede 3 cilinder motor heeft, maar is veel te duur. De Dacia is een prima keus als je geen elektronische gadgets nodig. De Volkswagen Up! De beste keus aldus de drie heren.
Zonder twijfel.Freez zei:D.E.N.N.I.S zei:De challenge. Leuk dat de Fiesta een hele goede 3 cilinder motor heeft, maar is veel te duur. De Dacia is een prima keus als je geen elektronische gadgets nodig. De Volkswagen Up! De beste keus aldus de drie heren.
De Ecoboost heeft letterlijk het dubbele aan vermogen, vergeleken de Up! Ze vergeleken appels met peren. Maar ik weet wel wie het meeste lol had op het kustweggetje.
Freez
Rob0118 zei:(...) Die Caterham 160 vind ik echt heel cool (inclusief wielen)
Yellow Cab zei:Rob0118 zei:(...) Die Caterham 160 vind ik echt heel cool (inclusief wielen)
Die vond ik ook leuk, leuker nog dan die 620R. Misschien omdat 'ie wat bereikbaarder is voor gewone stervelingen.
Leuke aflevering weer, al deden ze met die AMG 6x6 niet veel bijzonders: een vergelijkbare test werd al eens gedaan door Motor Trend, inclusief waden en vliegen. Die test vond ik eigenlijk nog leuker ook, omdat ze 'm vergeleken met een gewone G63 AMG. Maar goed, ook bij Top Gear kwam wel over hoe absolutely bonkers die 6x6 eigenlijk is.
Wat ik ook wel grappig vond, was dat Clarkson bij de Disco Volante diverse auto's meende te herkennen in het ontwerp... maar geen woord over die Ferrari-koplampen.![]()
Rob0118 zei:Om eerlijk te zijn zie ik die overeenkomst ook (nog) niet helemaal.
Yellow Cab zei:(...) Vind ik trouwens als enige in dit topic de Disco Volante niet mooi?
Yellow Cab zei:Rob0118 zei:Om eerlijk te zijn zie ik die overeenkomst ook (nog) niet helemaal.
De koplampen van de Disco Volante zijn overgenomen van de 599 Fiorano.
Vind ik trouwens als enige in dit topic de Disco Volante niet mooi?
Rob0118 zei:de Alfa Romeo mooi van lelijkheid (SZ-opvolger?)
Joël D. zei:Ik vond trouwens wel dat May erg slecht verstaanbaar was in de Caterham,(...)
Durashift zei:Bedankt voor de herinnering.. Vanavond maar eens inschakelen om 21 uur
Durashift zei:(...) nu is het weer sneeuw op o.a. BBC2...
Moderator
Durashift zei:Durashift zei:Bedankt voor de herinnering.. Vanavond maar eens inschakelen om 21 uur
(*&&*T^&&Y*&*
om 20 uur deden de zenders hier het nog.. nu is het weer sneeuw op o.a. BBC2.. bij mij..
Balen.
[size=x-small]ja ik weet, oude tv en analoog op een gedeelde aansluiting[/size]
Hotdog zei:Telkens als ik exact 21:00 uur inschakel, zijn ze al begonnen..
Vanavond me om 20:55 voor de tv gesetteld, waren ze ook al gestart met de uitzending.
Wat is dat toch?
Staan Britten tegenovergesteld van de Fransen soms bekend dat ze nooit op tijd beginnen?
Moderator
Yellow Cab zei:Durashift zei:(...) nu is het weer sneeuw op o.a. BBC2...
Ik weet niet hoeveel je nog van de uitzending hebt meegekregen, maar je hebt niet veel gemist. Wat een saaie aflevering. Zelfs de 'bombshell' was magertjes: een aankondiging van wat ze volgende week gaan doen...![]()