Na jaren meegelezen te hebben, ook maar eens voorstellen;
Ik ben Norwin, rij in een Astra Coupe 2.2 en ben woonachtig in het mooie Ridderkerk. ;-)
Auto historie van de 12 jaren dat ik mijn rijbewijs in bezit heb:
Begonnen met een heerlijk scheurijzer van een Charade 1.3 TX, deze helaas totall los gereden bij inruil op de 2e auto..
De 2e auto was een Peugeot 306 1.4 Sedan. Deze na een aantal maanden ook weer ingeruild op iets anders; een Rover 420. Met deze auto is de liefde voor Rover toen wel gestart ( dit was niet de laatste Rover) Helaas was dit toen wel een aardig dorstig wagentje, deze na een tijdje gereden te hebben ingeruild op een Peugeot 306 1.4 Sublime. Dit had ik beter niet kunnen doen..die auto stond meer bij de garage als thuis..
Het dieptepunt was een gebroken disriem..Tijdens de vele reparaties kwam ik een Rover 416 tegen, deze toen als dagelijks vervoer ingezet.
Inmiddels was de Peug weer gemaakt, Rover was naar een maatje gegaan..Toen opeens stuitte ik bij toeval op een Rover 414 cabriolet, dit was toch wel super gaaf om erbij te hebben..heerlijk mee getoerd
De Peugeot had ik toen als dagelijks vervoer, er bleef van alles kapot gaan aan dit hok..dus toen ingeruild op een Astra G 1.6.
De cabrio stond toen meer stil, het was inmiddels ook winter geworden. Deze toen verkocht aan een clubgenoot.
De Astra heb ik van 2008 tot 2016 gehad, helaas was het blok bij 310000 zover op dat starten zeer moeilijk ging. Op dat moment moest ik even snel een andere auto hebben, dit werd een Seicento Sporting. Leuk ding, was net een kart maar toch niet waar mijn hart sneller van ging kloppen..
Zag toen een Astra G HB, daar ging ik voor kijken, maar zag toen mijn huidige auto en was op slag verliefd..
Het betreft een Coupe met een heerlijke 2.2 icm een soepele automaat

Er stond bij aanschaf wel aardig wat km's op, maar de auto was volledige dealer onderhouden en van de 1e eigenaar. De stand bij aanschaf was 266000, en staat nu inmiddels op 285000.
Zal binnenkort ook even een Mijn Auto topic aanmaken met foto's
Groetjes,
Norwin