Het grote smoelentopic

SVF

Kilometervreter
Er zijn ooit heel lang geleden al eens smoelentopics geweest. Ik kan me herinneren dat MCW een hele database bijhield in een van de laatste topics. Dat was in de tijd dat het profiel nog veel uitgebreider was met informatie over geslacht, leeftijd, woonplaats, beroep, hobby's etc. (op andere fora overigens nog heel gebruikelijk) Je hebt vaak een bepaald beeld van iemand wat vervolgens totaal niet past (of juist wel natuurlijk) als je het gezicht erbij ziet. Net als bv een radiopresentator die opeens met z'n kop op tv komt. Ik ben wel benieuwd hoe groot de bereidheid anno 2020 is om uit de anonimiteit te komen en gewoon te laten zien wie je bent!

Van mij alvast een teaser:

Nou jongens niet zo verlegen allemaal :D

20190403-225914.jpg

Er was toch nog een smoelentopic, of kunnen we die niet meer terug vinden?? Destijds had ik ook er een hier aangemaakt, maar dat is meer dan tien jaar geleden. Dus ik neem aan dat die al verwijderd is door de Autoweek. Of zou hij nog bestaan?:rolleyes:

Je kan hier ook niks meer opzoeken, want ze hebben geen zoekmachine meer geloof ik.o_O

Topics waar lange tijd niet in gepost wordt verdwijnen vanzelf van de site na een jaar of 2.

Als niemand anders meedoet haal ik straks mijn foto weg, geen zin om hier in me eentje te staan :D

Zadelsnuiver zei:
Als niemand anders meedoet haal ik straks mijn foto weg, geen zin om hier in me eentje te staan :D

Sorry ik kan niet meedoen, want ik heb het nog steeds niet onder de knie om een foto te plaatsen. Ik had tien jaar terug iemand die het voor mij deed.

Nou vooruit dan, mijn foto inclusief nageslacht:

Voor de goede orde: de meest rechtse ben ik..:T

Oh ja, het smoelenboek. Ja dat weet ik nog ja. Lang geleden. Best leuk om een gezicht bij de forummer te hebben.

Ik sta nog altijd op mijn avatar, niet de meest nieuwe foto trouwens.

Zadelsnuiver zei:

Goede foto (y) :D
Hier geen kwestie van verlegenheid maar geen enkele behoefte om met mijn kop (en overige gegevens) op internet te staan.

https://www.linkedin.com/groups/2353700/members/

Hier zit ik ook tussen. Maar mijn nicknaam is niet te linken aan mijn LinkedIn account.

R W xxx zei:
Zadelsnuiver zei:

Hier geen kwestie van verlegenheid maar geen enkele behoefte om met mijn kop (en overige gegevens) op internet te staan.

Aangezien ik in het buitenland woon en de kans dat jij tegenkomt bij de supermarkt vrijwel nihil is durf ik wel een gokje te wagen :D

Zadelsnuiver zei:
R W xxx zei:
Zadelsnuiver zei:

Aangezien ik in het buitenland woon en de kans dat jij tegenkomt bij de supermarkt vrijwel nihil is durf ik wel een gokje te wagen :D

IRL is het probleem niet, op inet is er geen grens ;)

‘k Zie het al. Foto niet nodig. Genoeg kale mannen met baard.:)
Houd ik het wel bij de avatar tekening.;)

Peter O zei:
Jay DoubleYou zei:
Allen die willen gaan forummen moeten mannen met baarden zijn? :) [size=x-small](Ja, ik laat 'm soms ook een paar dagen staan...)[/size]

Bedankt voor het delen van dat liedje! Ik kende het nummer wel, maar hoor nu pas (goed) hoe de tekst gaat! Ik heb trouwens ook lang gedacht dat dit niet een Nederlands liedjes was!

Ik kende het liedje al wel en de tekst niet volledig, en zo kwam ik er ook achter van wie het was. Wist ik ook niet.

Het schiet nog niet erg op met die koppenparade hier.... allemaal een beetje forum drempelvrees terwijl facebook al vol staat met selfies?
Hierbij dan ook de tronie van de levensgenieter Muddy Bandit (is elders op het internet ook wel gemakkelijk te vinden):

....en sorry dat m'n kop nu eenmaal niet zo fotogeniek is, gelukkig hoef ik er zelf niet tegen aan te kijken.:)

Wat leuk Muddy, ik had (om de een of andere reden) toch een ander beeld van je!

uLeeD5ol.jpg

Ook met baard(je)

Dus.........Muddy moet nog even met z'n tondeuze aan de slag. En SVF moet zijn baard laten staan. :cool:
Dan zijn ze weer gelijk aan de algemene Autoweek-look.:)

IenLCfom.jpg

Rembrandt zei:
Dus.........Muddy moet nog even met z'n tondeuze aan de slag.

Dacht het niet, een beetje isolatie tegen kou en zonnebrand is wel heel prettig als je continu buiten werkt.
De trend van baard + kaalgeschoren hoofd speelt hier in Twente trouwens niet zo, dan krijg je toch al vrij snel de vraag of je bekeerd bent tot een ander geloof.

Ik in overleg met een één pk:

29062619287_1bb037047a_h.jpg

Zonder baard, ik heb nog een echte, klassieke Philips maaier

Oké. Foto van anderhalve week terug.

tRWQlbr.jpg

Wordt het niet eens tijd voor een bezoek aan de kapper? Ja, morgen.

LOL. Nou ik ben niet kaal maar wel kalend. Mag ook wel als je bijna 37 bent toch? (nou ja liever niet)

2GfZ0uO.jpg

Fietsen (niet als sport maar recreatief) is mijn grootste passie maar hier autogerelateerde foto samen met mijn 2lingbroer die hier bekend stond als "Anton!"

pCUSAgG.jpg

(werkt overigens niet meer bij Tesla)

klik
Ook al is mijn nageslacht vrouwelijk - de microbe geef ik door! :)

EDIT: ik kreeg de foto maar niet in het topic ...

Terug
Bovenaan